Iemand mee op wereldreis?

Hi,

Ik ben van plan om met een camper de wereld een beetje te gaan verkennen, aangezien mijn vrienden allemaal van die burgerlijke typjes zijn wat niet niet zonder hun werk en verplichtingen kunnen, zoek ik een reisgeno(o)t(e). Ik ben een man van 33 jaar. Ik heb nog geen concrete plannen en ook geen vaste vertrekdatum. Alles kan in overleg. Ik zoek wel een persoon die van de natuur e.d. houd en ook dingen wil zien. Zelf zit ik te denken om ca. eenjaartje te gaan reizen, maar dat kan ook langer of korter zijn. Wat ik ook belangrijk vindt is dat ieder ook zijn eigen weg kan gaan en zijn eigen interesses kan naleven. Ben op zoek naar een goedgezind, betrouwbaar en eerlijk persoon met een portie humor, zoals ikzelf, op mijn ochtendhumeur na:disgust: (maar dat is na 1 kopje koffie verdwenen).
Ik zorg voor de camper en verzekering e.d., andere kosten (brandstof, pech onderweg e.d.) gedeeld.
Interesse, laat me iets weten.

Groeten,

Erwin

Joehoe,

Botste even op je berichtje.Ben een belgische vrouw(a ja,want daartoe word je gerekend als je kalenderleeftijd 40 is:tssk:).Heb een jaartje loopbaanonderbreking genomen.Deels omdat ik dolgraag wil reizen maar eerlijk zijn en zeggen ook wel een deel omdat een vriend mij zo warm gemaakt had voor dit idee.Wat blijkt nu… die vriend weet nog niet echt of hij nog gaat reizen. Ben nog nooit alleen op reis geweest dus… eigenlijk schrikt het me een beetje af.Heowel ik heel sociaal in omgang ben enervan overtuigd ben dat je sowieso mensen tegenkomt. Mijn plan was om OF Zuid-Amerika aan te doen.Wet niet echt of dat met een camper te doen is.
Weet je,als je wil kan je me altijd iets terug laten weten.Het zou fijn zijn… zo niet … even goede vrienden:thumbsup:!!

Groetjes
Petra

je kan me mailen : [EMAIL=“vergult30@msn.com”]vergult30@msn.com (de 30 komt van het feit dat ik denk dat ik 10 jaar te vroeg ben geboren:hihi:)

Hey Erwin,

Heb je ondertussen al iemand gevonden om je bohemian dream te delen? Als dat nog niet het geval moest zijn dan mag je me steeds mailen. Ik ben een toffe griet van 29 en zit op het moment in Mexico. Ik heb voor lange tijd geen enkele verplichting om terug te keren naar Belgie en het kleinburgerlijk bestaan. Dus als het je interesseert… mailen maar!
Nele
[EMAIL=“lucky_wailer@hotmail.com”]lucky_wailer@hotmail.com

Hi Erwin,

Nog een enthousiaste dame van 36 die op pad gaat!
Weet niet wat je plannen zijn, maar ik vertrek 1 december naar Nieuw Zeeland via Shanghai, kom 3 dec. aan in Auckland en vlieg dan 24 dec. van Christchurch naar Sydney (om daar kerst en nieuwjaar te vieren) en heb dan tot 18 januari de tijd om van Sydney naar Cairns te reizen.

Oftewel, heb 3 weken in Nieuw Zeeland om van Auckland naar Christchurc te reizen en 4 weken in Australie…beide landen zijn prima om met een campertje te reizen, misschien wil je wat aanhaken…

Merk t wel!

Hallo Erwin,

En heb je al een reisgenoot gevonden of??
Ik zou heel graag een maandje weg willen en wel december/ januari (4a 5 weken) . Ik las je berichtje en dacht reageer effe, je weet maar nooit. Kan altijd nog alleen of met een georganiseerde reis mee, euh?? Ik ben 30 jaar. Als je interesse hebt of ??? Laat maar weten, anders have fun!!
Doeg Nicole