Vrouw zoekt mensen die ook met een camper willen reizen door Europa

Hallo , ik ben bijna 60 jaar en zoek mensen die een camper hebben of er een willen kopen, ik zou graag met mensen tegen willen komen die een avontuurlijke inslag hebben en het soms ook gezellig vinden om samen te reizen en of elkaar te ontmoeten, ik ga nog een camper kopen, en ik informeer naar de mogelijkheden. p.s als je het aanspreekt laat dan wat horen, advies is ook zeer welkom.met v.groet Saskia

Hallo Saskia, jouw geschreven berichtje zou de mijne kunnen zijn. Ik heb ook plannen om een camper te kopen, maar ga eerst huren. Toevallig ga ik morgen naar 2 camperverhuur bedrijven om te zien wat voor wagens zij hebben. Ik wil graag eerst eens ervaren hoe dat is voordat ik ga kopen want
het is een hele investering, maar als je flexibel wilt zijn moet je er zelf een hebben. Vind het leuker met 2 of meer om weg te gaan. Heb ook een middenslag hondje die mee gaat. Vind je het leuk om contact via de telefoon te hebben, laat het me dan even weten, dan geef ik je mijn tel. nr.
Mijn directe emailadres noordholland2010@live.nl

Ik wacht het even af,

groetjes Lexia (60 JR.)

dank je voor je bericht ik zal je ook gewoon mailen zodat we elkaar kunnen bellen, leuk, daag met groet saskia

kijk eens op www.camperforum.nl voor heel veel informatie over campers!!!

Hoi, ik zie het helemaal zitten om met een camper rond te reizen. Ben ook erg flexibel wat betreft reisperiode. Alleen … heb geen campertje meer en ga er ook niet dadelijk één aankopen . Zou het wel leuk vinden om met iemand (vrouw) mee te reizen. Moest je dit zien zitten (kostendelend) en het niet erg vinden dat mijn ,(niet zo klein ,maar wel sociaal) hondje ook mee mag dan hoor ik het graag. Ben 53jr.vrouw. Winterreizen spreken me minder aan,ben geen zonneklopper,maar hou wel van zonnige oorden.

Hallo, dank voor je berichtje, helaas heeft het niet mijn voorkeur om met 2 personen in een camper te rijden. Toch veel succes met het zoeken naar een reisgenoot.
m.v.g. Lexia

bedankt voor de reactie, no problem