ouder en camper

Kampeerliefhebster zoekt een single man met een camper om komende zomer in europa/frankrijk? rond te trekken…
Natuurlijk eerst kennismaken :slight_smile:
En, wat intellectuele bagage stel ik wel op prijs.

Hoi Helene,
Nee, ben zelf niet in de ‘aanbieding’. Maar ik ken wel een vrouw van +/- dezelfde leeftijd (in de buurt van Hoorn), die een camper heeft en niet alleen op pad wil gaan. Zij kan tot max. 3 maanden weg deze zomer. Als je deze optie verder wilt onderzoeken, laat het me maar weten, dan breng ik jullie met elkaar in contact. groetjes

hey Helene55, ik heb een camper (7ton), twee katjes en een optrekje in midden spanje. Mijn plan is om de eerste week langsaamaan door Frankrijk naar Spanje te karren, onderweg hier en daar wat te bekijken, misschien in mn optrekje wat te aklimatiseren, nog wat rond te toeren in het onbekende binnenland van spanje, misschien nog wat te aklimatiseren in mn optrekje en langzaamaan terug te karren langs mooie streken in frankrijk.
Ben man van 59 en rook, heb 2 lieve katjes mee, ook een scootertje voor 2, hoop tegen 15 aug (of iets later) terug te zijn, ben erg gesteld op netheid, orde en eerlijkheid.
Een volledig vakantieplan opstellen en uitvoeren doe ik niet meer: mijn camper is heel flexibel qua te volgen richting. Lijkt het je wat dan maken we vooraf wel kennis ?:dag: http://www.wereldwijzer.nl/images/smilies/dag.gif

Hallo Helene,
Als een grote caravan ook mag stuur me dan een mailtje om
gegevens uit te wisselen.
Groet Henk

en wel naar :
avenbork@hotmail.com
Henk