Wie wil met mij, “pensionado” (man, 65 jaar), een camperreis maken naar Zuid-Europa in de periode van aug-sep 2016. Wel ben ik in voor bezoeken culturele dingen en bezienswaardigheden (kerken, musea e.d.) onderweg. Hou van een grap, een grol en een wijntje, maar een goed gesprek is op zijn tijd ook niet verkeerd.
Als het even kan moet het een niet-roker, gezellig en onderhoudend iemand zijn. De bedoeling is louter als (gezellig) reismaat(je) geen relatie uitnodiging.
Ik huur pas een camper op moment dat iemand serieus meegaat en er een dikke JA is. Alleen heb ik het eens geprobeerd, maar dat is zeer slecht bevallen. De kosten delen vind ik wel zo logisch.
Wie maakt het mogelijk? Ik ben benieuwd!
Mvrgr., CamperFrans
Beste frans,ben enig- sinds geintereseert in jou oproep ben zelf net 65j gepensioneerde horeca ondernemer uit midden limburg, alleen een handicap,ik rook namelijk nog,dit is mogelijk wel op te vangen met een rookstop onderweg,vr.gr. pjmp51@hotmail.com
Beste Pierrod,
Naar je Hotmail email een bericht gestuurd, helaas nog een reactie.
Zie mijn “rookreactie”. Gr. Camper Frans
Beste frans,helaas moet ik bekennen dat ik een verstokte roker ben dus dit zou toch problemen kunnen geven,bedankt nog voor jou aanbod,hoop dat je spoedig je juiste reisgezel zal ontmoeten,vr gr pierrod