Reismaatje camper

Hallo, welke man of vrouw in het bezit van een camper zoekt deze zomer een reismaatje om mee op vakantie te gaan? Wat mij betreft liefst richting Spanje/Portugal of Griekenland. Ik ben een vrouw van 50, jong van geest en uiterlijk en hou van cultuur en lekker buiten zijn. Niet teveel haast hebben vind ik ook belangrijk :slight_smile: Alhoewel single ben ik hier niet op zoek naar een relatie maar gewoon gezellig samen met iemand op reis. Zou dit graag een keer met een camper doen (met aparte slaapplekken). Als het bevalt ga ik misschien zelf wel een buscamper kopen. Eerst eens een weekendje in NL om te zien of het klikt is ook een idee. Hoor graag wie belangstelling heeft of tips waar ik verder kan zoeken. Kan op dit moment alleen maar clubs/reizen vinden voor alleenreizenden met een camper en niet een site waar alleenreizenden met een camper een reisgenoot zoeken. Dus vandaar deze oproep hier! Adios, Marianne

Hoi Marianne,

Heb je al een reisgenoot gevonden?
Mijn naam is Els,56 jaar. Ik heb geen camper maar wel een tunneltent en kamperspullen.
Een optie is om een camper te huren.
Ik ben eveneens niet op zoek naar een relatie maar een gezellige reisgenoot.

Groet

Hallo beste Marianne,

Ik ben hier vandaag ingeschreven en ben in feite op zoek naar een reismaatje voor in juli. In heb mij dit jaar immers een ruime mobilhome aangeschaft om nog veel te genieten van de natuur dichtbij en ook verderaf. Ik heb niet echt een voorkeur, want ik sta open voor alle landen en culturen.

Ben ook helemaal niet op zoek achter een relatie. Eerst eens ee nweekendje uitproberen is inderdaad wel een goed idee ;-).

Laat maar weten als het je interesseert, dan kunnen we wat meer info uitwisselen.

Véeele groetjes, Erwin.