reisgenote gevraagd voor camperreis

Mijn naam is Ton, ben 60 jaar oud en mijn grote hobby is reizen met de camper of met de motor. ik heb ca. 30.000 km door indo-china gereden op de motor en vele verre campertochten gemaakt. Op kort termijn wil ik met mijn camper richting spanje/portugal reizen of een andere warmere bestemming. Alleen is maar alleen en wil daarom met een reisgenote samen reizen, ik zoek een vrouw rond de 50 jaar die net als ik ondernemend, avontuurlijk, niet bang uit gevallen is en ca 2 maanden vrije tijd heeft, het liefst niet rokend. Ik kampeer en overnacht eigenlijk nooit op campings maar waar het uitkomt. Het is een try-out en klikt het dan wil ik eigenlijk samen meerdere en verdere reizen maken met de mogelijkheid de camper op de boot te zetten naar andere wereld delen. Kosten basis 50/50 voor brandstof en levensmiddelen. Heeft u zelf ook een camper dan kunnen wij ook samen optrekken. Misschien tot ziens, vr gr ton

hallo Ton
wat een goede plannen, daar houd ik van
ik zie dat je oproep van januari is, misschien ben je al weg, of misschien ga je weer weg! of heb je inmiddels al een reisgenoot gevonden
ik ben een vrouw van 58 , voordat ik teveel ga vertellen over mezelf, hoor ik graag van je of je nog iemand zoekt.
vr. gr.

Hallo Ton,

Dat klinkt geweldig!
Ik ben een vrouw van 54, woon aan t randje van Amsterdam. Mijn hele leven al wil ik niets liever dan over de wereld trekken.
Als kind al droomde ik er van om om de wereld heen te lopen…
Maar ja, hoe gaat dat in het leven… na veel gereisd te hebben is het er door omstandigheden niet meer van gekomen, kind gekregen bv :slight_smile:
Nu sta ik op de drempel van de rest van mijn leven en komen de oude dromen weer bovendrijven.
Jouw advertentie maakt dat het opeens weer heel concreet wordt. Zeker omdat je de campings en gebaande paden zegt te mijden.
Heerlijk lijkt het me, gewoon van dag tot dag te leven, te genieten van wat zich voordoet. Eigenlijk de enige manier van leven die ik kan :slight_smile:

Maar ja, dan moeten we het wel met elkaar kunnen vinden natuurlijk… en moet jij nog steeds op zoek zijn… het is me niet helemaal duidelijk wanneer je je advertentie hebt geplaatst…

Ik hoop van je te horen!

Liefs,
Majo

Hallo vrijheidsstrijder en Majo, in mijn zoektocht naar een reisgezel, stootte ik op jullie oproep. Indien jullie nog steeds zoekende zijn zou ik graag met jullie in contact komen voor het bespreken / uitwisselen van details.

groeten, Guy

hallo Guy ik heb je een PB gestuurd.

Hallo Vrijheidsstrijder.
Het even geduurd voor ik jouw mail ontdekte, eigenlijk gewoon te lang.
Reageer even op ton699@ outlook .com als je nog interesse hebt.

vr gr Ton

Hallo Majo,
Het heeft even geduurd voordat ik jouw mail ontdekte.
Als je nog interesse hebt mail mij even op ton699@outlook.com.
Vr gr Ton

PS bedankt Guy zet zelf even een oproepje.