Een maatje gezocht voor een wereldreis :D!

Hallo, ik ben een meid van 21 jaar, bijna 22 en heb al van jongs af aan een wens om een wereldreis te maken van maximaal een half jaar.
Ik heb wel een vriend maar deelt niet dezelfde passie als mij om wat van de wereld te zien.
Nou heb ik dan toch besloten om wel die wereldreis te gaan maken, maar dus liever niet alleen.
Het zal nog wel even duren voordat ik financieel alles voor mekaar heb, maar wil alvast even rondkijken en praten of er dus ook nog andere mensen zijn met dezelfde passie en interesse.
Het is niet mijn bedoeling om tijdens de reis wat te gaan werken, maar gewoon echt te genieten!
Waar ik naartoe wil…? Dat maakt me in principe niet echt uit!
Wel wat verder weg, denk aan Amerika, Australie, Nieuw-Zeeland, Caribbean etc.
Ben voor bijna alles wel in!
Denk jij hier nou een beetje hetzelfde over, of heb je in ieder geval interesse?
Dan kan je me altijd mailen op [EMAIL=“aroelink@hotmail.com”]aroelink@hotmail.com.

Groetjes Anika.

heey meis,

ik las je berichtje en dacht hmm misschien moeten wij even praten maar dan over de hotmail.
ik ben ook 21 en wil graag ook een wereldreis maken maar zal ook nog even moeten doorsparen.

mijn email adres is:eem_wever@hotmail.com.

gr esther

Hey Anika,

Ik wil graag volgend jaar een wereldreis gaan maken. Eerst even wat geld verdienen en oriënteren en dan wil ik graag gaan. Het liefst richting Australië of zuid-Amerika, maar ook andere landen en werelddelen spreken mij zeker aan.
Dus we kunnen altijd ideeën uitwisselen over hoe mooi de wereld wel niet kan zijn, buiten Nederland om.

Groetjes Jasper

Hey Jasper!

Leuk dat je op mijn berichtje reageert! Misschien kunnen we er verder over mailen?
Mijn emailadres is [EMAIL=“aroelink@hotmail.com”]aroelink@hotmail.com.

Groetjes Anika

hee meid.

Ik las net je berichtje,
en dacht ik ga gelijk wat terug sturen!
Ik zou graag ook een wereldreis willen maken.
begin 2010 (dan ben ik namelijk klaar met mijn opleiding)
voor een half jaar of een jaar.
Misschien dat we verder over de mail kunnen praten als je intresse heb.
Mijn mail is; [EMAIL=“RaChel___v@hotmail.com”]RaChel___v@hotmail.com (3 van die streepjes)

Groetjes Rachel

Heeyz,

Ik ben ook 21 jaar… en zou graag ook een wereldrondreis willen maken. Helaas heb ik er nog niet het geld voor!! Ben hard aan het sparen!!
Wanneer was je van plan op reis te gaan??

Groetjes Laura

Hey Laura!

Leuk dat je reageert! Misschien kunnen we erover mailen?
Is wat persoonlijker haha.
Mijn emailadres is: [EMAIL=“aroelink@hotmail.com”]aroelink@hotmail.com.

Groetjes Anika

Hey Anika,

Ik zie dat je al aardig wat respons hebt. Ben zelf van plan om ook op wereldreis te gaan in 2010. Mijn startdatum ligt momenteel op mei 2010.

Mijn plan is wel om iets langer onderweg te zijn als jou, ongeveer een jaar à anderhalf jaar, maar mijn eerste stuk van iets meer als een half jaar zal door noord amerika, caraiben en zuid-amerika zijn. ( wrsch een 7 à 8 maand). Daarna japan, en via azie terug naar Europa.

Ben momenteel bijna 24 en zou iets voor mijn 25ste verjaardag dus willen vertrekken. Toch nog eerst een beetje sparen.

Mijn reismethode: probere zo goedkoop mogelijk te reizen zonder echt “arm” te reizen. Dus bepaalde zaken die gratis kunnen (zoals meestal overnachten ) , gratis doen maar niet echt alles ontzeggen op reis. Want dan is de bedoeling van de reis ook aan het wegebben.

Indien interesse mag je me gerust een privé bericht sturen. De andere replyers van dit topic zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Groeten

He Anika!

Je berichtje sprak me wel aan :smiley: Maareh, wanneer ben je van plan te gaan?? Ik wil graag begin/midden 2011 gaan reizen voor ongeveer 2 a 3 maandjes…
Groetjes Floor

Woow! Jullie gaan allemaal wereldreisjes maken, leuk om te lezen!
Ik ben zelf van plan te emigreren naar India, Mumbai, dus als 1 van
jullie volgend of over 2 jaar in India is, laat het mij dan weten!

[EMAIL=“raymond_s_87@hotmail.com”]raymond_s_87@hotmail.com Ik sta open voor reacties!