Mijn moeder wil in Alanya gaan wonen

hoi wij zijn nieuw hier.
mijn moeder wil nederland uit voor mij zusje van drie jaar.
ze zou graag in Alanya willen gaan wonen.
zouden jullie daar meer over kunnen veertellen en mij moeder in contact kunnen brengen met mensen in Alanya die daar wonen?
we gaan 16 mei t/m 30 mei naar alanya.
in die tijd wil ze ook wat meer informatie over het leven daar.
mijn moeder is wel een vrouw alleen met mij zusje (ayisha)van drie.

ze zou graag willen weten hoe het met naar school gaan gaat.
het huren of kopen van een flat of woning?
het werken daar (engels en duits is zeer goed van mij moeder)
alleen ze zit nu in de WAO door hele erge nekklacht.
ik wil gewoon dat iemand mij moeder op weg kan helpen daar.

mij vriend en ik blijven in nederland we zouden graag mee willen maar dat kan niet(heb een paard ,twee honden twee katten)
nou denk ik dat de honden en katten het probleem niet zouden zijn)
ik kan niet zonder mij paard en weet niet of ik die mee kan nemen en hoe duur dat is.

als jullie meer info hebben voor mij moeder zou jullie dan willen emailen
naar info_objecten@hotmail.com

alvast bedankt

ze heeft ook beveiliging en middenstand diploma kan dat ook helpen?

iemand please?

je kan op intenet gaan zoeken naar een huis en je kan ook een huis huren moet je allemaal even op internet zoeken.

hoe het geregeld is met school geen idee, ik kan je weinig informatie geven sorry :unsure:

maar ik wens je veel su6 met het zoeken van informatie :rolleyes:

groetjes nathalie

eej maretje ik las dat je je had aangemeld en dat je was toegelaten…nou hak dus de vraag…wat ze allemaal vragen op zo’n dag…dak me wat beter kan voorbereiden zeg maar
alvast thnx
-x- marieke

ik bedoel dus op de hogehotelschool he… wkeet dat het hier neit thuishoort maarja sorry dervoor

Originally posted by turkije_fan@19-03-2005, 14:35:08
** je kan op intenet gaan zoeken naar een huis en je kan ook een huis huren moet je allemaal even op internet zoeken.

hoe het geregeld is met school geen idee, ik kan je weinig informatie geven sorry :unsure:

maar ik wens je veel su6 met het zoeken van informatie :rolleyes:

groetjes nathalie **

heb je een paar sites van alanya waar ik de prijzen een beetje kan zien en dergelijke?

Je kan ook gewoon even bij google intypen: ‘huis/woning kopen in Alanya’ of ‘huis/woning huren in Alanya’.
Daar zit meestal wel wat bruikbaars bij. Ik heb ook wel eens gezocht, gewoons om eens te kijken en te dromen :stuck_out_tongue:
Succes!!!

Groetjes Rieneke

kijk eens op www.echt-hollands.com
daar staat een link naar een ned. makelaar in alanya!!!
daar kom je vast verder want er staat ook veel info over de kosten enzo!!
succes ermee!!!

groetjes myrna

Beste Alaaddinbeachhotel,

Dit onderwerp heeft mijn speciale aandacht.

Gaarne kontakt op te nemen via mijn persoonlijk postadres,kan jullie waarschijnlijk verder helpen.

Marieke?Even de weg kwijt?

Jullie forumbeheerder,

Hans.

Hoi Hans ik heb je een Prive Bericht gestuurd!!
Want niet iedereen hoeft jou persoonlijke mail te weten toch?
Kijk waren we nou allemaal Turken geweest dan waren we allemaal heel erg open geweest en had het ons niks uit gemaakt, maar je weet maar nooit natuurlijk, het is en blijft voor de meeste van ons gewoon in Nederland en dan heb ik het niet over de vaste bezoekers maar er zal heus wel eens een GAST tussen kunnen zitten die er misbruik van zou kunnen maken.

Maar goed zo ver is het niet en zover zal het ook nooit komen gelukkig.

Maar alvast Bedankt.

En Franka ik heb je email gehad, hartstikke bedankt en neem zeker contact met je op.