Appartement kopen Alanya

Beste mensen,

Ik zou graag informatie krijgen over het volgende;

Mijn moeder wordt dit jaar 60 jaar. De afgelopen 15 jaar gaat zij jaarlijks 2 maal op vakantie in Turkijke. Kortom;

Zij zou graag een appartement willen bezitten. Nu ben ik in de gelukkige positie om een appartement te kunnen kopen voor mijn moeder. Dit wil ik eigenlijk op redelijk korte termijn doen.
Nu heb ik geen idee hoe ik moet beginnen. Ik weet alleen dat ze graag in Alanya wil zitten.

Kunnen jullie mij adviseren over;

• Waar kan ik het beste kijken voor een leuk appartement…
    -Waar moet ik op letten wanneer ik een appartement koop?..
  • Hoe kan ik in contact komen met een (betrouwbare) makelaar die voor mij het totale traject oppakt en afhandeld.
  • Bestaat er een mogelijkheid tot verhuur…
    -Eventuele belangrijke tips…

Ongetwijfeld zullen deze vragen al meerdere keren zijn gesteld, maar ik hoop toch dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt.

Ben de Graaf

Hallo Ben,

Als je voor je moeder iets wil kopen in Alanya kan ik U een heel goede vriend makelaar aanbevelen die ik zelf persoonlijk heel goed ken. Hij stuurt me zijn klanten door naar Kusadasi en ik werk met hem samen voor klanten in de streek Alanya.Maar mail me eens persoonlijk,dan kan ik U zijn contactgegevens geven.Hij zal je honderd procent voor alles en nog wat helpen.Hij woont zelf ook al meer dan 10 jaar in Alanya en heeft een heel goed kantoor.

Groetjes uit Kusadasdi,
Franka
Francoisevanhaesebrouck@hotmail.com

Hello Ben,
door medische omstandigheden zijn wij verplicht ons appartement te verkopen.
Het is afgewerkt in 2008 en is volledig bemeubeld. Niet zomaar het hoogst nodige maar ingericht voor ons persoonlijk. Het staat in de buurt van Alanya, het gebouw is 7 hoog met 3 app. per verdieping. Het onze ligt op het verhoogde gelijkvloers met het terras net boven de zwemkom.
Je moet maar eens zien op onze web-side http://appartement.gratis-host.eu voor meer info vindt u daarop ons gegevens. Wij kunnen u ook zeer veel info doorspelen van mooie zaken en betrouwbare mensen.
Groetjes en succes.

Hallo Ben,

Fijn te horen dat Uw moeder de gelegenheid te baat neemt om een eigen appartement te kopen in Turkije-Alanya. Ik ben zelf Belg en woon al meer dan 6,5 jaar in Alanya, dus ik ken de streek hier zeer goed. Als makelaar geef ik service aan personen uit verschillende landen, meestal lukt het me om dat te vinden waar hun hart sneller van gaan slaan. Maar vergeet een ding niet, haast en spoed is zelden goed, neem de tijd om projecten te zien, informeer bij klanten die al eerder aangekocht hebben via die makelaar die voor U een droomhuis vindt. U bent op zoek naar een appartement en geen broek. Men moet ook denken aan de verdere toekomst voor Uw moeder, de afstand naar hospitaal, winkels, taxi.
Kijk even op onze website: www.alanyamakelaars.com of contacteer me vrijblijvend info@alanyamakelaars.com

beste ben heb je eens gedacht rechtstreeks van een eigenaar te kopen die ook nog je buurman word enje totaal helpt wij verkopenons appartement op begaande grond met zicht naar de bergen in mahmutlar bij alanya op mooi complex met zwembad huismeester 24 uurbewaking noodstroomgenerator 300m van strand 200m van winkels markt en terasjes 700m van centrum meer dan de helfd zijn nederlandersen belgen in het complex (zeer gezelig voor je moeder )er is een vereneging van huiseigenaren opgericht wij hebben ons eigen appartement ook op de begaande grond het appartement is nieuw compleet met meubels gordijen horren rolluiken 3airco,s en 120qm groot ind.2 groten balkons 2slaapkamers 2badkamers keuken compleet woonkamer gang met inbouwkasten alles nieuw nooit gebruikt koffers pakken en wonen vraagprijs 57000 euro p.s zie fotos op fotoalbums tel 06 10482787 of td1709@hotmail.com