Appartement/woning Alanya te huur gevraagd 1 jul t.m eind aug.

Beste lezer,

Samen met mijn vriend ben ik op zoek naar een appartement voor de zomermaanden juli/augustus. Vanwege het feit dat mijn vriend hier in NL is, kan hij niet op zoek gaan naar een appartement voor van de zomer.
Wij willen van 1 juli t/m 21 augustus in Alanya verblijven.
De voorkeur heeft een woning/appartement in het centrum/damlatas.
Heeft iemand een woning te huur voor deze maanden of tips, ze zijn van harte welkom.

Groetjes,

Yaartje86

1 like

Beste,

Je kan eens een kijkje nemen op www.appartement-huren-alanya.be

Groetjes
Luc

Een leuke site, met veel woningen. Ik zelf vraag wel vrienden ter plaatse te kijken of het aangebodene klopt.

Het is inderdaad beter van terplaatse vrienden te vragen om iets te zoeken.
groetjes , franka

Franka, graag een verklaring waarom je de link verwijderd hebt?
Ik heb er goede ervaringen mee. Ik vraag wel altijd aan vrienden om het te controleren.
Ik maak geen reclame voor een bedrijf, het was puur om ervaringen te delen en mensen hiermee te helpen.

kijk eens op de site http://www.tuhr.nl, goede service en garantie van de eigenaren waar ook reisleiding is voor hulp,vragen of alles wat met een perfecte vakantie te maken heb.

Oke, plaats dan die link terug als je zeker bent dat het een eerlijk bedrijf is. Het is niet de bedoeling gans dit forum vol te plaatsen met websites die ik niet persoonlijk ken.

Groejtes uit Kusadasi,
Franka

Hallo Franka,

Ik begrijp dat je dit forum niet wil gebruiken voor web sites en die je niet ken.
Maar ik heb 32 jaar in de reisorganisatie gewerkt en een bouwkundige achtergrond en weet wat voor ellende er allemaal gebeurd door pepaalde mensen betreft oplichting in de 10 jaar dat ik nu in Alanya ben.
Eigenaren die bij mij kwamen na allerlei beloftes van verschillende makelaars, bouwondernemingen, vrienden en verhuur ik weet het allemaal.

Maar ik stop echt niet zo enorm veel geld in 9 web site in diverse talen, tijd en kwaliteit met al mijn ervaringen om de mede mens te behoeden tegen deze praktijken en wat ik al heel veel jaren doet en dan nog niet eens mijn kosten daarmee kan dekken, maar wel veel blije gezichten van mensen jong en oud en wat zeker door dit concept vele oudere besluiten en terug komen om maanden te overwinteren met mijn begeleiding.

Maar geef mij het adres van jou link, die jij geplaatst wil hebben en ik plaats hem, en ook wil ik nog zeggen dat ik mijn web site daar neer zette op het forum om een aanwijzing te geven aan een oproep die gedaan werd.

Wacht jou antwoord af en de link die geplaatst moet worden.

MVG,
Willem

Jammer dat je op deze manier reageert Franka. Ik dacht dat dit een forum was waar je je ervaringen kon delen. Dat was ook het enige dat ik voor ogen had. Ik heb goede ervaringen met deze site, dat had ik ook vermeld. Daarnaast heb ik het advies gegeven om ter plaatste iemand te laten controleren.
Ik heb niet langer de behoefte om iets te delen.

Hallo Yaartje,

Wij hebben een appartement gekocht in Konakli,zo’n 7 km van Alanya,deze zou klaar zijn eind mei,dus volledig nieuwbouw,wij zouden deze verhuren,als je nog niets gevonden moest hebben kun je al een kijkje nemen dreamhomeresorts Alanya.Je mag natuurlijk ook altijd reageren,kunnen we misschien iets afspreken.
Veel succes,

Groetjes Marleen1968

Hallo Willem,

Ik ben het volledig met je eens dat veel mensen bedrogen zijn uitgekomen in de streek Alanya.Ik heb die verhalen ook allemaal gehoord en heb ook al heel veel mensen geholpen.Gelukkig zijn mensen nu iets meer op hun hoede voor ze hier iets kopen.
Ik heb je site laten staan op het forum.

Ik zelf maak nooit reklame via mijn website, maar je kan me altijd mailen op

franka60@hotmail.com of francoisevanhaesebrouck@gmail.com

bedankt voor Uw reactie op het forum,

Groetjes uit Kusadasi,
Franka

1 like

hallo ik ben een makelaar in tr ik heb een nederlandse companyon we bouwen en verkopen huizen en we verhuren dus ik denk dat we jullie kunnen helpen aan een mooie vakantie huisje wat u wilt huren.alvast groetjes :adroyarealestate.com.tel:00905350472238

Geachte, wij kunnen ons appartement verhuren voor die periode, het is volledig
luxueus ingericht met alles erop en eraan.
Indien interesse laat maar weten. Dan kunnen wij eens afspreken.
Zie www.appartement.gratis-host.eu