Appartement Alanya te huur gevraagd - 2012

Allen,

Ik ben op zoek naar een huur appartement in Alanya.
Het liefst centrum/damlatas.

Het gaat om de periode april tot november 2012 met eventuele verlenging tot november 2013.

3 slaapkamers zou top wezen, maar ik weet dat dit al helemaal moeilijk te vinden is.

Iemand een idee??

Groetjes Martine

Als je een beetje Turks spreekt hier twee marktplaats achtige site’s
www.hurriyetemlak.com en www.sahibinden.com

Beste Martine,

www.seasonsproperty.com is onze website. Wij verkopen en verhuren huizen en appartementen aan de turkse kust, zo ook in Alanya. 3 slaapkamers is geen probleem.
U kunt contact met ons opnemen voor de details en om een beetje een idee te krijgen van wat u precies zoekt. Dit kunt u doen via het e-mailadres: yourmurat@gmail.com.

Groeten Murat Onal & Maaike van Ballegoij

ik heb wel een mooi appartement te huur in mahmutlar met 2 slaapkamers maar wel voor 6 pers ingericht mischien iets voor je?

Beste Theo,

Mahmutlar ligt wel een beetje uit de richting waarin ik zoek.
Dit aangezien als ik daar ga zitten weer extra kosten dien te maken om een scooter te huren voor het gemak om naar het centrum te komen.

Natuurlijk telt wel mee wat jullie voor het appartement vragen per maand.
Misschien dat je dit in een privebericht aan mij kan doorgeven?

Met vriendelijke groeten,

Martine

beste martine stuur mij jou imail adres , ps je kan ook met het dolmus busje gaan is goedkoper dan een scooter te huren

Hallo Martine,
Als je nog op zoek bent naar een appartement weet ik noch wel een met 2 slaapkamers, prachtig appartement vlakbij het Can Hospital in Alanya.
Het is 10 minuten lopen van het centrum van alanya, maar dat kan toch geen probleem zijn?
info hilbrand_berends21@hotmail.com
groetjes van
Hilbrand

er moet tussen hilbrand en berends wel een onderliggend streepje, die zie je niet omdat er een doorgetrokken streep onder het e-mailadres is geplaatst
groetjes
Hilbrand

Heb je al wat gevonden?? Ik lees nu pas het bericht.

Helaas nog niets gevonden! Suggesties, tips of aanbiedingen zijn nog steeds van harte welkom!

Ik weet alleen een appartement te huur in Oba. Met 2 slaapkamers. Ik weet dat je wat zoekt in centrum met 3 slaapkamers maar ik dacht ik geef dit toch even door. Weet niet wat je maximum prijs is maar ze vragen 300 euro per maand. Excl gas water en elektra. Het complex heeft een zwembad. In het centrum zal je duurder uit wezen en zeker met 3 slaapkamers. Nou goed misschien heb je hier wat aan.
Gr Sandra

Ik weet misschien wel wat voor je, deze turkse eigenaar heeft appartementen in en rondom Damlatas, kan wel even voor je vragen of je contact met hem mag opnemen?

Graag, dat zou geweldig zijn! Alle tips zijn nog steeds welkom :slight_smile:

Hallo,

Heb je al iets gevonden?
Ons appartement wordt eind april opgeleverd misschien is het iets voor je.
Het zijn alleen 2 slaapkamers ipv 3.
Je kan op de site van ETU http://www.etuhomesalanya.com/projecten/vestakleopatra/11/vesta-kleopatra-apartments
iets meer info er over lezen.

Ik hoor graag van je.