Vanaf eind juni verhuren wij ons nieuwe appartement in Alanya.
Heb je interesse laat het weten.
Het is een 2 + 1 met zwembad, relax ruimte, wifi etc. Ook kun je gebruiken maken van het restaurant op de begaande grond.
Ons appartement ligt op de 2e verdieping, taxi centrale en huisartsenpost aan de overkant.
Voor foto’s of meer informatie stuur even een mail.
Hier kun je het appartement bekijken.
Het ligt in de buurt van het Eurhotel en het grand Okan hotel, ik weet niet hoe deze buurt heet.
De huurprijs is afhankelijk van hoog/laagseizoen en mocht het een periode van bijv. een jaar zijn dan maken we een prijs.
Dit is mijn mailadres: gahuisman@hotmail.com mocht je nog informatie willen of andere vragen hebben.
leuk om te horen,dat je in Alanya een app hebt,misschien kom ik volgend jaar eens huren bij U/jullie?
Plannen zijn om naar Turkije te komen,om het een en ander te regelen.
Uiteindelijk zoek ik een postbus/adres,verder ook om te kijken of het gunstig is me voor langere posen te verblijven in Turkije.
Nu,is de tijd nog niet rijp.
Sorry voor de late reactie. Ik had inderdaad gehoord dat ons appartement verhuurd gaat worden. Ik hoop dat u er een fijne tijd heeft en mocht u vragen hebben dan weet u mij of de makelaar te vinden.
Graag hoor ik van u of u heeft genoten.
Ik heb het al gemeld,mocht het niet beter gaan kunt u het beste even contact opnemen met Cecilia.
Zij zit in Alanya en kan gelijk iets meer voor u doen.