Vanwege een tussenjaar, wil ik graag mijn tweede halve jaar goed benutten en lekker eropuit gaan.
Zelf ben ik 23 jaar en woon ik in het oosten van het land.
Graag zou ik voor ongeveer vier maanden naar midden en zuid Amerika gaan om daar goed Spaans te leren en vrijwilligerswerk/betaald werk te gaan doen.
Zijn er mensen met dezelfde wens en heeft iemand ideeen hoe ik de kosten zo laag mogelijk kan houden, aangezien ik toch een arme student ben
ik ben Markus en ik wil ook naar zuid amerika.
aangezien ik niet in me eentje wil en geen spaans spreek zal ik dat moeten leren en het lijkt mij ook wel leuk om dat daar te doen.
ik zal daar ook wel moeten werken omdat ik minder geld heb dan ik dacht.
als je interesse hebt om misschien samen te gaan dan hoor/lees ik het wel
Zoek je nog iemand ? Ik ben namelijk hetzelfde van plan. Eind december vertrek ik naar New york om er 3 maanden te verblijven en dan ga ik door naar Buenos Aires. Veel geld heb ik ook niet , maar dat is juist het avontuur, niet ?
Wauww…love your plans to go to New York …what are you gonna do over there?
At the moment I’m staying in London to improve my English. I’m all thinking English that’s why writing in English is more easy on the moment than writing in Dutch, funny isn’t it?!
I’m returning to Holland in two weeks. Is it okay if I send you a message by then?
Maybe first you can introduce yourself a little, like where you are from, what you are doing at the moment and what you would like to do and see in South-America?!
Inderdaad, kijk maar eens bij www.SpanishSchoolSolLatino.com
Begeleiding voor vertrek en tijdens verblijf in het Nederlands mogelijk, makkelijk toch?!
Bij vragen, mail gerust!
Groeten, Rineke (7 jaar woonachtig in Quetzaltenango, Guatemala)