Midden Amerika eind okt tot half december

Hallo,
Ik ben Marloes en ben 27 jaar.
Op 2 oktober vertrek ik naar Curaçao voor 3 weekjes vakantie en daarna wil ik 7 weken gaan reizen in Midden Amerika. Ik ben me nu nog aan het oriënteren maar wil denk ik in Guatemala gaan beginnen en dan rustig door reizen naar Panama. Het maakt mij allemaal niet zo uit waar ik eindig of waar ik kom. Ik vind het belangrijker om een leuke tijd te hebben en relaxed te reizen dan veel gaan zien om er geweest te zijn en dan gehaast te moeten reizen.
Omdat ik het nog maar net deze plannen heb weet ik nog niet precies wat ik wil. Het lijkt mij heel leuk om mensen te ontmoeten die dezelfde plannen hebben om ervaringen en ideeën uit te wisselen. Of misschien leest iemand dit en heeft ook hier gereisd en heeft tips.
Op dit moment lijkt het me leuk om met bamba experience (www.bambaexperience.com) te gaan reizen. Ik houd niet van georganiseerde reizen, het liefst reis ik met het lokale vervoer maar als ik alleen ga reizen lijkt me dit een mooie oplossing.
Als je dezelfde ideeën hebt of andere die ook leuk zijn lijkt het me leuk om in contact te komen. Tijdens het reizen vind ik eigenlijk alles wel leuk, lekker af en toe op stap, naar het strand, mooie wandelingen maken, gewoon lekker door een stadje of dorpjes lopen en naar mensen en huizen kijken. Dus als je ook een gezellig, flexibel persoon bent wie weet kunnen we een stukje met elkaar meereizen.
Groetjes Marloes

Hey Marloes!

Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot voor mijn vakantie in de maand november. Bestemming staat nog niet vast, mag Midden-Amerika of een ander land in Latijns-Amerika zijn. Jouw berichtje/motto sprak me wel aan!

Ik kan vanaf 30 oktober weg en heb dan ruim 4 weken. Guatemala ben ik al geweest dus voor mij zou het om de landen ten zuiden daarvan gaan. Heb je inmiddels al iemand gevonden? Misschien kunnen we kijken of het klikt en we iets samen kunnen doen.

Gr’s Terry

Hey Terry,

Ik heb nog steeds geen reisgenootje gevonden en mijn reisplannen staan ook nog niet vast. Ik ben me een beetje gaan orienteren op een ticket en het was troch wel veel duurder dan ik had verwacht. Het goedkoopste ticket wat ik heb gevonden is naar Panama dus nu zijn mijn plannen om naar Panama te gaan en vanaf daar door te gaan reizen. Ik ben al in veel landen in zuid amerika geweest dus daar hoef ik niet meer heen.
Ik geef je even mijn email adres dat “praat” wat makkelijker.
[EMAIL=“meijer_marloes@hotmail.com”]meijer_marloes@hotmail.com

Groetjes marloes