Microsimkaart IPAD

Hallo,

Wie kan en wil mij wat vertellen over een prepaid microsimkaart voor mijn I pad die ik wil kopen in Thailand?
Kan ik die daar wel kopen? En hoe duur zijn ze?

Ga naar Telewiz of iMobile telecomwinkels zitten in de meeste shoppingmalls, praat over 2 jaar geleden was de prijs 999 Thbt voor 30 dagen onbeperkt internet, laat alles door de medewerkers instellen ter plekke, niet je iPad achterlaten.

Thanks… ik heb het opgeschreven…

In Thailand kun je vaak gebruik maken van de plaatselijke Wi-Fi. Ik kocht bij de 7-11 een soort van instap-SIM voor 99 baht,
en die kun je steeds opwaarderen, met het bedrag wat je wilt.Ik heb het niet eens hoeven doen, maar ik ben ook geen "zware"gebruiker, heb slechts mijn mail gecheckt, en als ik even “zwaar ging gebruiken”, me in de Wi-Fi zone gezet.

Hans.

SIM-cards kosten tussen de 0 en 65 THB.
Afhankelijk van het pakket wat je kiest betaal je tot THB 961 voor een maand onbeperkt internetten, een aantal minuten bellen, een aantal sms-en.

Als ik me niet vergis kun je VOOR het verlaten van de luchthaven al “opgekoppeld” worden. Er staan daar diverse booths met AIS, Dtac en True om je te voorzien van de nodige hard en software. Deze booths bevinden zich in de loop tussen de bagage-afhandeling en deur 3 (meetingpoint).