Hey
Weet er iemand welke Thaise providers prepaid simkaarten verkopen met belminuten en data?
Iemand ervaringen?
Thnx
Hey
Weet er iemand welke Thaise providers prepaid simkaarten verkopen met belminuten en data?
Iemand ervaringen?
Thnx
Probeer eens de 7 eleven?
Sent from my Nexus 7 using Wereldwijzer
7/11 verkopen gewoon belkrediet.
Indien je aankomt in BKK ( Bangkok) neem je eerst je bagage loopt dan door de douane en dan kom je in een grote hall en daar heb je de verschillende telefoon maatschappijen en andere ( hotels , vervoer etc …)
Succes
Dank je wel Liu
Heb eens gekeken en Dtac heeft een prepaid smartphone package.
Gewoon naar een telefoonwinkel/kraam…
Ik ga altijd naar Pattaya winkelcentrum achter de Mac Donalds, aan de second road…
Vraag gewoon naar een maand internet, en wat beltegoed… ben voor ong 1000 bath klaar voor 4 weken…
Ik heb een simkaart (nano sim, iphone 5) helaas hadden ze alleen van AIS, valt erg tegen…
Met mn vorige toestel een normaal simkaartje van dtac/happy gehad, beviel beter… overal bereik, 3g…
AIS bijna nergens goed bereik voor internet…
Bedankt Kevin
Heb iphone 4s. Dus een Micro Sim. Zal dus zeker eens horen voor een DTAC pack
Word dus wel een ander probleem… zie maar eens een sim te vinden voor de iphone… 7/11 ?? pech.
Shopping malls… pech…
Erg lastig ondanks dat de iphone helemaal in is in thailand…
Als je toevallig wel naar Pattaya gaat… dan die shopping mall (enige in Pattaya volgens mij ) …aan de second road achter mac donalds
3 maanden geleden na aankomst op vliegveld onder bij de airportlink bij de 7-11 een micro simcard gekocht van dtac. Ze hadden toen een aanbieding met de eerste week unlimited data gratis.
En deze hebben allemaal ook micro SIM’s.
Misschien dat je hier wat aan hebt?
Voor de iphone 5 dus niet, is nog weer kleiner dan die van de iphone 4
Ik heb vorige week bij de 7\11 gevraagd naar een simkaart, op koh san road, maar daar hadden ze alleen kaartjes voor 1 week data en wat beltegoed.
Sent from my GT-I9000 using Wereldwijzer
7/11 zijn ze niet zo snugger wat dat betreft… ik en een kennis kochten bij een kraampje in een winkelcentrum, andere kennis kocht dus ook bij 7/11 (iphone 4) en zou ook internet op zitten, zij betalen… en zou er even later internet op zitten, zat er dus niet op… maarja geen bonnetjes bewaard, dus had ze pech