Welke Thaise mobiele aanbieder

Wij gaan voor 4 weken naar thailand: Bangkok, ChiangMai en Krabi.
Wij willen graag mobiel bereikbaar zijn en kunnen internetten.

Welke** Thaise Provider** kunnen we het beste nemen en zijn deze simkaarten ook vooraf of in nederland te koop??

(Dit ivm doorschakeln vd telefoon via Skype)

Ik ben ook erg benieuwd naar het antwoord. Zelf ga ik door heel Thailand reizen. :slight_smile:

Als ik in Thailand ben koop ik altijd (meestal in de 7/11) een simkaartje van D-Tac, weet niet of ze in nederland te verkrijgen zijn.

Er zijn veel aanbieders in Thailand van prepaid simkaarten de besten zijn AIS (12call) en DTAC (Happy), en de kleinste mobile provider True .(de prepaidkaarten van true genaamd sim-inter zijn voordelig om te bellen naar Nederland!)
Zelf gebruik ik al jaren D -TAC happy,je hebt overal dekking in heel Thailand.

Een Sim-card van True Move - alleen verkrijgbaar in Thailand - koop je voor 50 Baht of soms gratis. Bellen naar Europe: 1 Baht per minuut, als je 006 voor het telefoonnr. zet naar vaste lijnen, 2,5 Baht nr mobiles. Spotgoedkoop dus. Goede verbinding, credit blijft jaar geldig, opladen bij elke 7-Eleven en telehoneshops. Geen roaming dus buiten Thailand onbruikbaar.
Voor mij de ideale kaart. Let op: de notatie van het tel.nr., b.v. 006003120123456, dus met nullen, geen +31.
Voor WiFi op je mobile kan je gebruik maken van Truewifi. Free als je om het password vraagt per SMS. Voor mij de iedeale Simcard!