ik ben opzoek naar een simkaart voor onze vakantie. is er hier toevallig nog iemand die er een verkoopt?
Kun je gewoon kopen in bijna iedere supermarkt/minimarkt/7-11. Je koopt eerst een starterspakket, daarna kun je gewoon opladen.
Ik heb er wel een voor je met tel Nr maar denk dat hij niet meer werkt of je moet hem op wardeern dus als je hem wil hebben hoor ik het wel kost niks maar kan ook net zo goed daar een kopen voor 300 Thb heb je er een zijn te koop bij 7-11.
Groeten Arjan
Sim kaart kun je gewoon in Thailand kopen. 199 bath. en naar keuze belteged van Bath 50, 100, 200, 400, 500. Je kunt kiezen uit verschillende Providers. Dtac or 12Call, zijn wel de beste. Hebben ook vaak promotiestunts kun je bijv. 50 smsjes sturen voor niks. SMS met een Thaise SIM naar Nederland is ook veel goedkoper. 9 Bath per bericht. Dit is ongeveer EURO 0,20 cent. Vanuit Nederland met je nederlandse mobiel is dit EURO 0,29. Dus niet echt duur. Let wel op, als je een SIM in Thailand koopt moet je je Paspoort laten zien. dit i.v.m. veiligheid. bijv. terroristische aanslagen. Met vriendelijke groet Peter.