De plannen zijn er om in de maand mei een drie-tal weken in Mexico en Guatemala rond te trekken. Daar gaat mijn voorkeur naar uit. Maar ook Suriname of Peru staan nog op mijn lijstje.
Zoek hier een gelijkgestemd reisgenootje die net als ik houdt van low-budget reizen met af en toe het nodige comfort.
Heb al een aantal verre reizen gedaan (waaronder een groot deel van Azië, Marokko, Cuba, Costa Rica, …)
De vriendin met wie ik steeds op vakantie ging kan dit jaar niet mee, en de rest van mijn kameraden zijn intussen gesetteld of willen dichter bij huis reizen.
Ikzelf : V, 32j. , regio Gent (België), humoristisch.
Op zoek naar M/V , leeftijd tussen 28 à 40 jaar.
Mail me gerust op :
holiday2012@hotmail.be
Ik vertrek over 3 weken voor 3 maanden naar Zuid Amerika.
Ik zal ergens begin april in Peru aankomen (vanuit Ecuador) en neem dan een week of 6 de tijd voor Peru en Bolivia.
Daarna (halverwege á eind mei) zal ik doorreizen naar Buenos Aires en mijn terugvlucht naar Amsterdam staat op 13 juni vanuit Rio gepland.
Misschien kun je een stukje aanhaken en kunnen we Peru en/of Bolivia deels samen ontdekken?
Heay Natalie! ik wil ook dit jaar naar peru gaan. ik hoorde alleen laatst dat de incatrail is gesloten dit jaar vanwege de vele bezoekers. heb jij hierover iets gehoord? en hoe regel je dat met je ticket? heb je een wereldticket ofzo?omdat je vanuit rio terugvliegt?ik ben wel benieuwd namelijk hoeveel zo’n reis kost voor 3 maanden, wat ik ook het liefst wil doen!zou je mij hierover terugmailen?
Als de Inca trail echt dicht is, kan je altijd daar een alternatieve trail boeken, geen maximum aan personen per dag en heb ik hele goeie verhalen over gehoord. Gewoon in Cusco bij een touroperator binnen stappen. Ik heb zelfs wel eens gehoord dat de alternatieve route leuker zou zijn dan de orginele IncaTrail en je komt uiteindelijk ook bij de Machu Pichu uit uiteraard.
Veel plezier groetjes Karin
Hoihoi, ik zit niet echt in je leeftijdscategorie, maar heb zojuist een oproepje gedaan voor de aankomende maanden tot en met augustus. Delen komen overeen met jouw wensen, dus misschien kun je er iets mee
Ik heb niks gehoord over de Inca Trail die dicht is… Maar ik was van plan een alternatieve route te doen naar Maccu Picchu, bv. de Lares Trek.
Ik heb een mijn vluchten met KLM geboekt, gewoon heen en terug van een andere bestemming. Ik was geloof ik tusen de 1000 en 1100 euro kwijt in totaal.
Heb jij al oncretere plannen, zoals wanneer je wilt gaan en waarheen precies?