Reisgenoot Gezocht Zuid Amerika

Hoi Allemaal! :lol:

In november is het zover, dan ga ik drie maanden op zoek naar avontuur in Bolivia, Peru en Ecuador. Ik hou van hikes lopen en wil zeker de inca trail gaan doen, ook wil ik graag de galapagos eilanden bezoeken. Verder maakt het me niet uit. Ik wil low-budget en met de bus gaan backpacken.
Ik ben zelf 27 jaar, heb al ruime reiservaring in andere landen, ben overal voor in en ben aardig (prettig) gestoord . Mijn levensmotto is: doe elke dag iets wat je spannend vind. En hier hou ik me aan.
Wie gaat ook rond deze tijd hierheen en heeft interesse om (een gedeelte) met mij samen te gaan backpacken?
Laat het me maar weten!

Groetjes Floor B)

Hey,

Ik beslis een dezer dagen of ik begin september naar Bolivia ga voor langere tijd.

Ik verbleef al 3 maanden in guatemala en even in Hornduras en El Salvador, ben 34 uit het Antwerpse en spreek vrij vmot Spaans.

Ik kan me wel terugvinden in je levens moto, ´t mijne is “disfruta la vida”!

Tot binnenkort misschien, bezorg me eventueel je mail adres.

Peter

peterderijcke1302@yahoo.com

Hallo,

Vrienden zijn net terug van Ecuador & galapagos en heb de verhalen en foto’s gezien echt super! Wil dus zelf ook best die kant op, maar moet alleen reizen en daar zie ik erg tegenop(wat andere ook zeggen, hoe makkelijk het is etc) Ben zelf erg makkelijk en sportief/avontuurlijk en kan ruim 3 weken vrij nemen in de periode november tot half december. Lijkt het je wat en of wil je meer weten mail me maar.
jansun68@hotmail.com