Met wie ga jij het liefste naar Thailand?

Plannen om naar Thailand te gaan zijn er wellicht al. Maar met wie gaan jullie het liefst naar Thailand? Doe je dat het liefst met vrienden, familie of met mensen die je niet kent?

Stem in de peiling hierboven en licht hieronder eventueel je antwoord toe!

Met m’n geliefde uiteraard ! We moeten natuurlijk elke keer op familiebezoek dus kan haar moeilijk hier laten :slight_smile:

Met de vrouw en de kids en ook op bezoek bij de schoonfamilie, maar ook mijn ouders gaan regelmatig met ons mee of ze gaan met ze twee, na jarenlang overwinteren op de Canarische eilanden, hebben ze het beloofde land ontdekt.

Haha, identieke situatie Jan, mijn ouders, niet meer de jongsten, zijn na de eerste keer Thailand ook helemaal verliefd geworden op het land en gaan tegenwoordig ook regelmatig mee.

Dag,

Mijn geliefde is mijn vrouw, en mijn famillie.:kus:

Er zijn veel identieke situatie’s tussen ons, als ik lees dat je ook in het Royal Benja hotel vertoeft als je in BKK bent dan lopen we vrijwel over elkaars voetafdrukken, toevallig ook eten in two thai house boven foodland tegenover Amari boulevard hotel, althans na de laatste keer niet meer mogelijk andere eigenaar dus waren we niet zo te spreken over het eten en de service, maar mijn ouders ook aardig op leeftijd en 100% verknocht aan Thailand. :vak01:

In oktober is het weeral zover.
Dit keer gaan we terug naar Raong, een rustige vakantie, motorfiets huren en de streek weer wat verder vekennen.
In maart waren we in het zuiden, eerts natuurlijk Bangkok, dan Ko Lanta,Khao Lak, Phuket.

Groeten

W & A

Ja, daar hebben wij ook wel eens gegeten, wilden er vorige week nog heen, maar is er niet van gekomen, maar zo te lezen weinig gemist.
Als ik heel af en toe wel eens wat farang eten wil hebben, gaan we heerlijk op het terras zitten bij Gulliver’s, mooie tent.
Wordt tijd dat we eens een biertje in Bangkok doen, Jan !

Lijkt me een goed idee, wij vliegen 22/07 die kant op. Maar ik denk dat jij net terug bent, komt goed.

Das jammer, we zijn net 3 dagen terug. Hoe graag ik volgende maand ook weer zou willen gaan, de portemonnee laat dat niet toe :frowning:
Maar ach, dat biertje komt vast nog wel een keer in de toekomst !

Nog geen plannen om voorgoed die kant op te gaan ? Business beginnen en verhuizen ?

Kan ik me voorstellen, plannen om er wat te beginnen zijn er wel maar mijn vrouw, net als de jouwe Thais, wil liever in Nederland wonen laat staan de kids vinden het ok om naar de Thaise Opa en Oma en de rest v/d familie tegaan en de daarbij behorende vakantie maar wonen liever in Nederland.

Met de vrouw op stap naar Thailand. Ongeveer een jaar of 4 geleden zei onze zoon:“Ga maar eerst georganiseerd, daarna doen jullie hetzelf”. Dat is dus gebeurd. Het voordeel is dat ikzelf mag kijken waar we heen gaan dus is deze site een prima voorlichtingsprogramma. Volgend jaar de 26e februari gaan we weer voor 4 weken.

Ton:smile:

Ik ga het liefst met een goede kennis, waar ik jaren mee heb samen gereisd.
Dit is de enige persoon waarbij ik niet hoef te vragen of het leuk was of niet,
want zonder woorden zeg je meer.
Was het leuk, word je voor ontbijt wakker gemaakt, zo niet, dan is de koffer al gepakt.
Ik heb nog geen ander persoon meegemaakt, die zonder overleg mij zo aanvoelt.

Naar zo’n reismaat[je] ben ik ook nog opzoek, lijkt me erg handig! :thumbsup:

Ben vroeger wel eens met een paar mensen op reis geweest in Bangkok(1979)we logeerde toen in het metro hotel(petchburi road)we hadden een paar sterke drinkers in de groep,met het resultaat,nachtelijke vechtpartijen in bars!!Het was de bedoeling dat we verschillende steden gingen bezoeken,maar we bleven altijd te plaatse trappelen(Bangkok)zodus heb ik mijn conclusie getrokken dat ik alleen op reis moest gaan als ik iets wou zien van dit prachtig land.gegroet:georgessiam.

Ik denk dat er niet veel soorten van toeristen zijn !
Of je hebt een geliefde in TH ,of je houd van dit land (maar beide liggen kort bij elkaar )!
Wij ( mijn vrouw- spaanse- en ik ) houden van Thailand!
Dus ik ga het liefst naar TH met mijn vrouw !

Mvg

ik reis het liefste alleen, op deze manier krijg je meestal makkelijker contact met andere reizigers en locals

groet dirk

Ik ga met mijn vrouw en mijn zoontje, heb net geboekt we gaan 17 maart 2010 >>>

Ik ga voor het 3e jaar op rij met mijn vrouw en geliefde (een persoon). Op 26 februari voor 4 weken lekker reizen door het schittererende land.