Eénouder gezin gezocht voor Thailand!

Hallo!

ik ben 15 jaar en mijn ouders gaan scheiden. We willen graag met mijn vader naar thailand toe… maar vinden het leuker als er ook nog andere mensen mee gaan…

groetjes Lisa

Dag Lisa (en vader),
Nog weinig reacties op je oproepje. Ik (gescheiden vader) wil met mijn dochter(12) ook naar Thailand. Zelf al eerder geweest en ik vond het fantastisch. Reageer even als jij en je vader nog steeds gaan. Ik vind het wel leuk om een deel van de reis samen te hebben.
Groeten,
John (en Floor)

Hallo Lisa wat leuk dat jij de reisgenoten zoekt.
Ik ben een gescheiden moeder en heb inmiddels een reis geboekt naar thailand voor mij en mijn dochter van 13 en zoon van 16. eind juli.
We gaan met een georganiseerde reis mee speciaal ook voor kinderen boven 12 jaar. Bij Sawadee reizen.

Als je wat meer informatie wilt moet je maar reageren.

Succes en vriendelijke groeten

Goedemiddag Lisa, wat leuk dat jij als dochter de reisgenoten zoekt.
Ik ben een alleenstaande moeder die met haar twee kinderen, zoon 16 en dochter 13 ook naar thailand gaat vanaf 30 juli.
Wij hebben al een reis geboekt en dat wes moeilijk zat.
Kijk maar evt op site van Sawadee reizen.

Als je wat meer wilt weten laat het maar horen,
vriendelijke groeten,

Anita

Hallo!
Leuk dat jullie allemaal gereageerd hebben op mijn oproepje. Mijn vader wil alleen toch liever alleen met mijn broertje, zusje en ik naar Thailand. We hebben vorige week een optie op een vliegticket geboekt en willen wsch individueel door Thailand gaan reizen. Het probleem is namelijk dat de meeste groepsrondreizen op data’s weggaan als mijn vader nog moet werken. Ik wens jullie allemaal veel plezier in Thailand. Wij gaan zelf volgens mij op 21 juli naar Thailand. Dus wie weet kom ik jullie nog wel tegen!

Lisa