Ik probeer het nog eens, ben je vanaf 45+ en ga je dec en of januari naar Thailand?

Ik ga wederom solo opreis, dat lukt me prima, vermaak me goed. maar zou soms een reisgenoot ook leuk vinden. Er is al een facebook pagina van Anne, daar staan m.n ‘jongeren’ op. Ik reis met Back-pack (op wieltjes;)) hihi, en low- budget,maar met weinig kan ik veel in Thailand, het kan voor mij de pret niet drukken. Ik zoek natuurlijk leuke mensen waarmee ‘de klik’ er is, die ook zelfstandig zijn, ideeen hebben en initiatief tonen. JIJ?

Zou dat ook wel zien zitten.
Na 10 India reizen eens Thailand proberen…
Contact via mail ?

1 like

Hai Danielle heb je mijn mail op je hotmail adres ontvangen. Vanaf komend weekend ga ik beginnen met voorbereiden. Nog meer mensen van 45+ die vanaf dec naar thailand/Laos gaan en gedeelte van reis gezelschap zoeken? Ik heb reis- en backpack ervaring, zoek geen mensne die nog onervaren zijn om mee op sleeptouw te nemen. Gezellige, zelfstandige mensen met ideeen welkom, leuk leuk :))

Hey Diedo,

Nog geen mail ontvangen.
Intussen ga ik met een groepsreis naar Thailand voor een week of twee eens proeven…
Zien dat het ook mijn land zal worden om verder te ontdekken !
Groetjes,
Daniella
mss heb je naar Danielle gemaild…

No problem, gemaild naar het mailadres wat je hierboven hebt gegeven. Veel plezier met ontdekken van Thailand! Ik vind solo reizen zekers geen probleem, mar dacht laat ik dit jaar eens kijken voor af en toe reisgezelschap. Maar ter plaatse kan dat ook prima, mensen ontmoeten. Nogmaals enjoy !! :slight_smile:

Thanks and
The same

Ha Diedo,

Ik heb nog geen vast omlijnde plannen maar wil in januari eventueel naar Thailand. Heb veel reis ervaring en ben ook al diverse keren in Azie geweest. Ben jij nog op zoek naar een reisgenoot?

Groetjes, Anna

Hai Anne, ik vertrek 1 dec en retour 26-01 ben nu een planning aan het maken, maar flexibel, wil nu o.a naar het noorden isaan. Vertel iets meer over jezelf als je wilt, kan via een privebericht. groetjes!

Nou als je in de backpackers wijk Ka San Road zit ,zijn er genoeg buitenlandse toeristen die ook willen samen reizen met iemand van een andere nationaliteit.
Zo kwam ik een jaartje geleden in het hotel waar ik verbleef 2 jonge dames tegen met verschillende nationaliteiten (Deens& Noors )
Ze vonden het fijn om met elkaar op te trekken,je ziet het kan ook op deze manier.
Nog veel reisplezier in het land van de glimlach!

Ha,

Dank voor je bericht. Ben wat laat met mijn reactie maar ik moest het een en ander uitzoeken. Het blijkt dat ik pas eind januari, begin februari op vakantie ga.

Groetjes, Anna

Ha Diedo,

Ik vlieg op 10 februari naar Bangkok samen met mijn dochter. Zij blijft twee weken, ik vlieg op 9 maart terug. Eventueel plak ik er nog twee weken aan. Zijn jouw plannen all meer definitief?

Groetjes, Annemieke