Man+dochter(12) zkn reisgenoten Thailand zomer 2007

Hallo reizigers,

Ik wil dit jaar in de zomervakantie 3 weken met mijn dochter naar Thailand. Zelf ben ik er 1 keer geweest en vond het fantastisch. Dit jaar gaan we hopelijk met z’n 2tjes, maar ik zou het fijn vinden om delen van de reis of de gehele reis met een ouder (met kind/kinderen) die in dezelfde situatie zit te reizen.
Mijn plan is om te gaan rondreizen en een gedeelte ergens aan het strand te zitten. Als je een vaag gevoel hebt dat dit wel iets voor je/jullie zou kunnen zijn reageer dan even.

Groeten,
John (en Floor)

Goedenavond John,

Eindelijk is het me gelukt om te kunnen reageren.
Ik had de vraag al eerder gezien maar dan waarschijnlijk door je dochter gesteld. Vond dat zo leuk.
Ik heb net deze week geboekt voor een reis naar thailand vanaf 30 juli.
Lastig want vele reizen zaten al vol.
Zo ook Djoser reizen.
Is nu gelukt bij Sawadee.
Ik ga met mijn dochter van 12 (dan 13) en mijn zoon van 16 jaar.
Ik ben heel benieuwd. Ben er nog nooit geweest.
Maar wil zelf en ook de kinderen wat van de wereld laten zien. En dan niet meer vanuit de caravan op een camping in de zon.
Ben 2 jaar geleden met ze naar Egypte geweest en dat was geweldig.
Zullen we ons altijd blijven herinneren, wat een inpact, wat een cultuur.

Kijk maar of je het leuk vind en of je nog mee kunt.
Als je contact wilt, kun je me mailen [EMAIL=“asmhaver@hotmail.com”]asmhaver@hotmail.com

Vriendelijke groeten en succes,

Anita (Ruben en Manon)

Hallo!

Voor mij geldt eigenlijk hetzefde. Ben vorig jaar met de oudste een rondreis egypte gaan doen met Djoser junior. Was een belofte, zodra ze naar de middelbare school gaan, zou ik iets cultureels met ze gaan doen, maar dan wel zonder zus! Oudste koos voor Egypte.
Uiteindelijk is dat zo goed bevallen dat ik deze zomer, wederom met Djoser junior, een rondreis Thailand ga maken. Deze keer mag de jongste ook mee ;-). De jongste zit trouwens al te verzinnen waar zij naartoe wil als wij met z’n tweeén gaan…
Ik vind Djoser junior (maar ook bijvoorbeeld Familieavontuur van Sawadee) heel fijn omdat alle hotels en vervoer geregeld is, je met een aantal gezinnen gaat, maar toch de vrijheid hebt om zelf het e.e.a. te doen. Is misschien een tip??

Succes met de zoektocht, ik hoop dat het gaat lukken!

Ira

Goedemiddag Ira,

Dankje voor je reactie.
Wat leuk dat jullie ook al naar Egypte zijn geweest.
Ik ben dus 2 jaar geleden ook met djoser naar egypte geweest.
Echt geweldig en doed georganiseerd.
Wilde nu ook met Djoser , doch hun reizen zaten in januari al allemaal vol (in iedergeval die in het hoogseizoen)
Ga dus nu inderdaad met familiereizen van Sawadee.
En dan ook nu nog een keer speciaal een reis met een plaatselijke gids en kinderen vanaf 12.
Dit om het toch ook voor mijn zoon van 16 wat gezelschap te bieden.
Dat vind ik hieraan zo leuk dat de kinderen maar oo i als alleenstaande ouder toch ook wat volwassenen zie en spreek.

Wat ik nu aan deze reis ook zo leuk vind is dat we ook de binnen landen intrekken en een aantal dagen bij de locale bevolking eten en slapen.
Ben reuze benieuwd en heb er veel zin in.

Wij vertrekken 30 juli en komen 20 augustus terug.
Wanneer gaan jullie?

Heb inmiddels heel wat informatie verzameld. Vind het leuk om al met de voorpret bezig te zijn.

Als je nog wat wilt weten, vraag gerust.

Leuk om nog eens wat te horen al is het straks de uitwisseling van de reisverslagen ofzo,

Vriendelijke groetjes en nog fijn weekeinde,

Anita

ik mail je ff terug!

Leuk dat je hebt gereageerd. Dit jaar ga ik zoals het er nu nog uitziet alleen met mijn dochter. Ik denk een volgende keer er over om wel met een reisgezelschap te gaan. Ik heb contact met Anita. Daar heb je ook mee gemaild. Ik ga de eerder genoemde organisaties in de gaten houden. En ik wens je veel plezier op je vakantie in Thailand.