Met vliegtuig van Denpasar naar Surabaya

Oja, en met de boven genoemde tickets kon ik een dag later al vertrekken.
Ze zijn direct vanuit mijn vakantiebestemming, in het hoogseizoen gereserveerd!:wink:

Gr sanvogeltje

Wel dure tickets Sanvogeltje, maar misschien ook vanwege het hoogseizoen; ik schrok me een hoedje, zoveel zijn wij totaal nog niet eens kwijt geweest voor de binnenlandse vluchten (Jak-Yogya/Yogya-Denp/Lombok-Denp). Bedankt voor de informatie en een fijne dag verder. Indesco

40 euro voor een enkele reis van Den Pasar is zeker niet overdreven duur, met name niet wanneer je de dag voor vertrek pas boekt!

(Met name Air Asia heeft vaak goedkope prijzen voor binnenlandse vluchten, maar dat is maar een zeer beperkt aantal plaatsen. Daarna betaal je gewoon de volle mep.)

Ik ben op dit moment aan het kijken voor een vlucht jakarta- denpasar in laagseizoen en ik kom online altijd bij prijzen uit die toch wel gevoelig hoger liggen as 40 euro. Zoek ik op de verkeerde plek of is dit gewoon realiteit?

Wij landen in Jakarta op 31 januari en zouden liefst zo snel mogelijk doorvliegen naar bali, wat is de prijs die je hieraan zou mogen betalen eigenlijk?

Als je naar Bali wil waarom koop je dan een ticket naar Jakarta ?

Overigens lijkt het me op die datum, geen feestdagen, wel op een zondag, niet zo moeilijk om naar DPS te vliegen, en zijn heel veel vluchten, dus waar maak je je druk over? Je wilt zeker voor een dubbeltje…enz., enz… :smiley:

waarschijnlijk weet je niet hoe internet werkt. Ik kijk voor de lol even op een site van een Indonesiche luchtvaartmaatschappij en die heeft op die dag 2 vluchten voor de volgende prijzen:

367.000 Rp (fixed)

447,000 Rp (non-refundable)

567.000 Rp (refundable)

Nou dat is onder de 40 euro :smiley: :smiley:

Hehe!

Ik wil Bali & Java doen, en wou daarom een enkele vlucht bali- jakarta boeken zodat ik in een lijn kan reizen. Is 40 euro dan inclusief taxes? Zou je me die maatschappij kunnen doorgeven? Het kan goed zijn dat ik per ongeluk bij de duurdere maatshcappijen zat te kijken.

groetjes en alvast bedankt voor de reply!

Je kan wel kijken maar daar heb je geen zak aan, want via sites van Indonesiche maatschappijen kan je niet met een buitenlandse creditcard betalen. In je eerdere bericht sprak je van Jakarta - Bali, en nu is het Bali - Jakarta. Whatever ik zou me niet te sappel maken, want er zijn heel veel vluchten. Meestal tegen afbraakprijzen, zeker als je op het laatste moment boekt. Alleen Garuda is een stuk duurder dan de anderen vanwege hun zogenaamde service en standing.

Is dat echt zo? die prijsboksers-zoals AirAsia en LION worden vrijwel atlijd steeds duurder naarmate je langer wacht. En diezelfde ervaring had ik toen ik-maar dat was alweer 5/6 jaar terug bij laatste reis-op Bali her+der informeerde naar prijzen-allerlei uitleg dat de goedkope plaatsen al verkocht waren etc. En dat verhaal ken ik maar al te goed.

Of het echt zo is dat weet ik niet, ik vlieg nooit met Air Asia omdat ik nooit maanden van te voren boek. Bij Lion koop ik al langer dan een jaar geen tickets meer, want werd er pages van om met Lion Tickets krakkemikkige Wings-vluchten te krijgen (over goedkoop gesproken :D) Binnenlands de week voor vertrek en ik heb nooit de indruk dat ik erg veel geld kwijt ben. Zoals ik hier eerder noemde 317.000 Rp naar Den Pasar. Anders is het in Oost-Indonesië waar tickets tussen bestemmingen vaak heel duur kunnen zijn. Ik houd me liever verre van een discussie duur<>goedkoop want geld kan me weinig verrekken als ik op reis ben en ik perse ergens naar toe wil. Als dat op een koopie moet blijf ik liever thuis want dan heb ik geen voldoende contanten in huis :smiley:

Ik vond nog (de goedkoopste natuurlijk,want is voor een Nederlander :D) op 31 januari 2010

Lion Air fixed 359.100 Rp

Mandala ultra saver 280.909 Rp

Sriwijaya vliegt deze route ook, maar hun site gaat nog niet tot 2010 :smiley: De prijs van Mandala kan zonder tax zijn, ik had geen zin om van alles in te vullen. Tax is 10% + 1 %

Keuze zat dus, want JKT – DPS is een vette route.