niet door deze 2 maatschappijen op deze route maar zoals ik al zei zal het zeker voorkomen door andere maatschappijen en mischien zelfs wel op deze route
Hi Dirkpie
Ik zou je geen voorbeeld kunnen geven van een Europese maatschappij die anders vliegt dan eerst naar zijn “hub”.
De Aziaten blijkt anders geregeld te hebben…
Groetjes
Sopirla>>>
Net even gekeken op de website van Thai maar als ik kijk van 01-12 tot 17-12 Brussel-BKK ben ik al snel 1000 euro of meer kwijt. China/Eva zijn in de zelfde periode een stuk goedkoper en voor mij veel makkelijker (Amsterdam) dus nee Thai gaat het niet worden voor ons…
Uiteraard vliegt vrijwel elke maatschappij eerst naar de thuishaven/hub, maar als er een populaire bestemming op de route ligt, waarom dan niet een stop maken. Idd zoals China Airlines en EVA Air altijd doen (AMS-Bangkok-Taipei), maar ook een Garuda Indonesia (AMS-Dubai-Jakarta) en KLM (AMS-Bangkok-Taipei). Deze vluchten worden allemaal uitgevoerd met 1 enkel vluchtnummer, omdat je dus met dezelfde kist doorvliegt naar de final destination. Als je overstapt op een andere kist, is het logisch dat die vlucht een ander vluchtnummer krijgt.
Hi Rik
En als je vertekt van Brussel? “Joker” heeft een aanbieding voor BKK voor 539 euro…wat denk je?
Groetjes
Sopirla>>>
Ik weet dat er soms goedkope vluchten gaan vanaf Brussel hoor maar ik reageerde op de stelling : Met Thai Airways vliegen vanuit Brussel?
En dat gaat het i.v.m de prijs dus niet worden
Wel jammer Thai is een goede maatschappij.
In ieder geval bedankt voor de tip (Joker)!
:dag:
Hi Rik
Right…it’s your right to choose !
Groetjes
Sopirla>>>
Ben toch eens nieuwsgierig of ze met deze prijzen gaan scoren ?
Indien ik tickets kan kopen aan 600 pp met een wachttijd van 3 a 4 uur dan is de keuze vlug gemaakt ( en geen hollands bloed hoor lol2 ).
Dat maakt 2 maal 400 ( 800 euro of ongeveer 32 000 bath ) )om te gebruiken voor hotel ea
:chin:
Ja ja Thaiairways boek ik altijd voor de binnenlandse vluchten in Thailand.
Geen gedonder met je overgewicht van bagage.
De vluchten Amsterdam Bangkok vise versa boek ik altijd bij China airlines.
Goede service en de ticketprijs is altijd laag.
De vluchttijden zijn ook prima vertrek 14.00 u 's middags in Amsterdam en arriveer 'smorgens plaatselijke tijd om 6.30 u in Bangkok en heb om 10.00 u
de binnenlandse vlucht met Thai airways naar Udon Thani.
Bij terugkomst heb ik vanuit Udon de vlucht naar Bangkok om 20.00 u 'savonds.
Een bijkomstigheid wat veel mensen niet weten is dat wanneer deze vlucht gecanceld wordt en je mist je aansluiting op de vlucht naar Amsterdam dat Thaiairways alle kosten vergoed voor de retourvlucht.
Dan de prijzen van Thaiairways vanuit Brussel.
m.i zal Thaiairways nog veel moeten doen aan de ticketprijs.
Hopende genoeg informatie te hebben gegeven.
Groetjes Corriole
…Eigenlijk allemaal nieuws wat allang bekend is…:dag:
Ja , ik durfde het niet zeggen …
En…waarom niet?
Ken de persoon niet en was bang om te kwetsen , het leek zo oprecht en braaf medegedeeld …:chin:
Soms durf ik erop lappen maar dan op de vaste waarden zoals de Gg bvb 5555 grapje
…Kom op Liu,je mag toch zeker nog wel zeggen wat je vindt…
anders verworden we tot een saaie kudde schapen of jaknikkers…
En wat die telefoon betreft…die rust…heerlijk:dag:
Tja, ik begreep het nu; als een nieuweling (zoals ik, hoewel zo “nieuw” ben ook al niet meer) en je kent de mens niet…je hebt gelijk, je durft minder, terwijl met “anciens” meer, ze hebben een taaie vel…:chin:
Hi Infinity
Zijn we twee nog beginnelingen…ik weet het niet; qua ancienniteit ben ik een maand ouder, maar dit heeft geen belang.
Ik ben volledig mee akkoord dat we kunnen en soms moeten eerlijk zijn; de vorm speelt een grot rol: is het onbeschoft, dan reageer ik nooit niet meer op zijn/haar e-mails; is een serieus e-mail, een beetje grappig of het mag nog meer, maar zonder te kwetsen, dan mogen ze me van alles vertellen.
Wat zeg je ?
Groetjes
Sopirla>>>
Hallo Sapirla,
…Nee hoor…mensen kwetsen vind ik zo vreselijk dom en totaal niet
nodig…Aan je manier van schrijven zie ik dat je hart op de goede plaats zit…
:wereld:
Hi Infinity
Bedankt !:chin: Wat ik zelf niet fijn vind, doe ik aan de andere ook niet; het is misschien niet stoer genoeg, maar ik laat eerder de hersenen (die ik nog heb, volgens mijn echtgenoot, want wie zit nu in Christus naam nog te werken voor iets die niets opbrengt?); ik lach graag met alle collega’s en lachen is fijn en je creëert een relaxte sfeer, vind je niet?
Maar er zijn een paar (uit discretie redenen, wil ik hun “namen” niet noemen) die misschien ooit een antwoord van mij zullen krijgen.
We zijn geen kinderen, de “forum” is een belangrijke kwestie, dus jullie manieren, a.j.b.!
Ik vind het zo erg dat ik op 24 niet kan komen om mijn collega’s te kennen en lachen en zot doen !
Zie, dit is jullie nadeel: Nederland is groter dan België, anders had ik misschien toch gekomen !
Groetjes
Sopirla>>>
…O.K. Sapirla…leuk even contact met je te hebben gehad…trouwens…
Roemenie(het is wel helemaal off-topic)…maar de moderator zal nu wel
slapen…hoe is dat land om te gaan wonen?..is het duur,goedkoop,belasting
vriendelijk,prijs vrijstaande woning…ik hoor het wel…Ik ga nu slapen,want
ik moet er om 3 uur alweer uit om te werken…Groetjes aan jou en je man…:slapen:
Oh ja,Liu…ook voor jou…nog een fijne avond…wees niet bang om te reageren…:dag:
'k noem het niet " bang " maar voorzichtig…
Welterusten !:chin: