Met LAN naar Peru

Hoi allemaal!

Ik ben op zoek naar een goedkoop vliegticket naar Lima of Cusco.
Nu zag ik dat LAN airlines vanaf Madrid goedkope tickets heeft. Dat in combinatie met een KLM-vlucht naar Madrid leek mij wel wat.
Alleen vraag ik mij af of ik hier ook een toeslag moet betalen, zoals dat bij de binnenlandse LAN Peru vluchten is.

Heeft iemand hier ervaring mee, of andere ticket-tips voor Peru?

Hoi Elske!

Zelf heb ik ook mijn ticket geboekt via deze constructie. Ik blijf op de heenweg dan wel een nachtje in Madrid en heb op de terugweg er 6 uur tussen geboekt. Ik vond het zelf wel fijn om s’ochtends aan te komen en gelijk door te vliegen naar Cusco omdat ik dus niet in Lima blijf. Ik heb LAN gebeld en die vertelden mij dat ik geen toeslag hoefde te betalen, ik neem aan dat dit gewoon klopt.

Hoi Elske,
De toeslagen van LAN zijn alleen op binnenlandse vluchten.
Als je van plan bent om intercontinentaal met LAN te vliegen en om ook binnenlandse vluchten te maken, is een LAN Airpass vaak voordelig.
Goedkope vluchten wisselt per maand. Voor de komende maanden bijvoorbeeld Iberia voor € 639 vanaf Brussel. Vaak is ook KLM de goedkoopste (vanaf Antwerpen).

Die mag je me even aanwijzen :slight_smile:

Gewoon op Iberia België zelf. ( http://www.iberia.com/be/ ) en onder “our suggestions” staat Lima voor € 639. Is nog vrij voor april en mei.

Ook een aardige is € 652 vanaf Brussel met Air Europa (maart, april; het is daar wel een beetje zoeken met verschillende data).

Air Europa heeft een iets betere aansluiting (minder lang wachten in Madrid) dan Iberia. Nadeel Air Europa: landt in Madrid op T1-T2-T3: je moet dan nog met de bus naar T4. Hier is genoeg tijd voor en het kost maar een paar euro maar je moet het even weten en het is een beetje lastig.

Via Wereldwijzer app

Of met KLM,vanuit … Antwerpen Centraal: (vanaf) 585 € !

Ik was voor klanten aan het zoeken voor september en dan had Iberia weinig interessants te melden helaas