Met KLM/Air France naar Kameroen.

Vorige maand zijn mijn vrouw en ik naar Kameroen geweest. Geboekt bij klm. Op de heen weg was het niet mogelijk om voor beiden on-line in te checken, mijn vrouw moest dat op schiphol doen? Daar zelfde verhaal, voor de vlucht Parijs-Yaounde moesten we dat in Parijs maar regelen. Zelfde verhaal, we kregen de vraag waarom we zo nodig naast elkaar wilden zitten. Dat moesten we maar in het toestel regelen. Op de terugreis ging het inchecken zo amateuristisch dat de laatste passagiers pas 2 1/2 uur na het geplande vertrek in konden stappen. En natuurlijk weer hetzelfde verhaal met het ticket van mijn vrouw, waardoor we weer niet bij elkaar konden zitten. Voor € 1048 pp bij een vlucht van 6 uur verwacht je iets meer service. Uit eindelijk 4 uur later vertrek uit Parijs naar Schiphol. Waar we inmiddels zonder enige uitleg op een andere vlucht waren geboekt naar Amsterdam. Kwamen dus in plaats van 0m 9 uur om 13 uur aan. Dit gebeurt dus als er geen concurrentie is op een bestemming.

Dat is balen, hopelijk hebben jullie het verder prima gehad in Kameroen. Traject Parijs-Yaoundé zal wel Air France zijn geweest? Echt een kl*te maatschappij. Heb geen goede ervaringen met Air France net als dat verschrikkelijke vliegveld Parijs Charles de Gaulle. Ik vlieg voorlopig nooit meer Air France. Het vreemde is dat KLM vaak wel perfect is.

Cheers!