Ervaringen met Delta Airlines/ Air France/ KLM

Ik ben onlangs met Delta Airlines vanuit Amsterdam naar New York (JFK) gevlogen, en ben echt meer dan tevreden. Het eten was goed, meer dan vriendelijk personeel en ook de stoelen waren comfortabel. Ik zal een volgende keer dan ook weer zeker met Delta vliegen.
De terugvlucht was daarentegen een stuk minder: deze was met Air France. Zeer onvriendelijk personeel, en het eten stelde werkelijk niets voor. In Parijs moest ik een overstap maken naar Amsterdam (met KLM). Hoewel de vlucht met KLM voor die 45 minuten erg prettig was, kwam de grote kater op Schiphol: mijn koffer was “per ongeluk” achtergebleven in Parijs…

Ik vlieg in november met mijn vriend naar New york. Precies het zelfde als bij jou, heen delta en terug airfrance via Parijs. Hoop dat onze terugreis wat beter zal verlopen dan bij jou.

[quote=“Maastricht, post:1, topic:31053”]

Ik ben onlangs met Delta Airlines vanuit Amsterdam naar New York (JFK) gevlogen, en ben echt meer dan tevreden. Het eten was goed, meer dan vriendelijk personeel en ook de stoelen waren comfortabel. Ik zal een volgende keer dan ook weer zeker met Delta vliegen.
De terugvlucht was daarentegen een stuk minder: deze was met Air France.

Onlangs had ik dezelfde ervaringen: heenreis met Delta Airlines: perfecte service, terug met Air France was een drama…: weinig beenruimte, en slechte service…