Kiezen tussen American Airlines en Delta Airlines

Hallo,

in mijn andere topic in het Amerika forum staat al te lezen dat ik in september naar de VS wil vliegen, maar ben nog even aan het uitzoeken met welke maatschappij. Ik wil graag in ieder geval rechtstreeks vliegen indien mogelijk. Na enig zoekwerk kwam ik uit op American Airlines en Delta Airlines waar heel wat goeds over te lezen valt en die rechtstreeks van Zaventem (Brussel) naar New York (John F. Kennedy) vliegen. Heeft iemand van jullie ervaringen met deze maatschappij en welke van de twee zouden jullie bij voorkeur nemen?

Alvast bedankt!

Maakt niets uit welke van de twee, ik zou meer naar het prijsverschil gaan kijken en op basis daar van een beslissing nemen.

Frank

Zijn ze allebei even slecht of eerder allebei even goed? :smiley:

Heb altijd Delta gevlogen van Brussel naar JFK en perfect altijd.
Weet niet of je al geboekt hebt want meestal op www.delta.com heb je de goedkoopste vluchten, dus niet op cheaptickets en zo.
Succes
Ik vlieg in september naar boston met US airways heb nog geen ervaring met hun dus ben benieuwd.
Groetjes Bas.

Beste Bas,

Ik heb een hele mooie promotie kunnen boeken met Continental Airlines (heen en terug voor 471 euro) en ben dan maar voor hun gegaan :slight_smile: Toch bedankt in ieder geval!