We kunnen allemaal goedkope vluchten vinden binnen Europa…
easyjet, etc. Allemaal heel goed te doen, maar hoe zit het met vluchten naar Amerika?
Wat zijn daar de goedkoopste vluchtmaatschappijen? Heeft iemand daar een idee van?
Oke… Jeetje, ik hoopte eigenlijk dat er gewoon net zoiets als EasyJet zou zijn…
In ieder geval is mijn bestemming Boston en de periode waarin ik ga is… ergens in eind april begin mei!
Als iemand me zou kunnen helpen… Ik ben echt hard op zoek!!
waarom kijk je niet eens op de internet pagina’s van luchtvaartmaatschappijen (klm bv.) of er misschien aanbiedingen zijn en dan kun je de prijzen vergelijken
misschien is het een optie om via londen of ierland te vliegen met virgin of aer lingus. of misschien is een duitse maatschappij wel een optie, vlieg je vanaf dusseldorf ofzo (ligt er natuurlijk aan of dat erg ver weg is voor jou)
maar er is helaas geen low cost maatschappij die naar amerika vliegt…
Originally posted by maretje@05-01-2005, 23:16:00
** Oke… Jeetje, ik hoopte eigenlijk dat er gewoon net zoiets als EasyJet zou zijn…
In ieder geval is mijn bestemming Boston en de periode waarin ik ga is… ergens in eind april begin mei!
Als iemand me zou kunnen helpen… Ik ben echt hard op zoek!! **
Als je concreet een datum hebt, kan je ik wat meer op weg helpen. Rond eind april zit je weer met de meivakantie en daarin zijn de prijzen weer hoger dan begin april.
Er is wel een soort Easyjet in de VS maar die vliegt alleen binnen Amerika & naar de Caribbean geloof ik. Die heet JetBlue Airways en zijn zeeer goedkoop. Eventueel leuk als je binnen amerika nog gaat vliegen dus. Verder ga ik deze zomer met Delta vliegen maar ik maak een rondreis en ga via Costa Rica dus ik kan niet garanderen dat die voor jou net zo’n goede deal hebben.
Ben je een student of jonger dan 30 (geloof ik, misschien ligt die grens lager…) kan je ook even kijken bij Kilroy Travels die kunnen voor je uitzoeken wat de goedkoopste vluchten zijn. Veel van ze zullen inderdaad via Londen gaan of Frankfurt ofzo. Dan heb je maatschappijen als British Midland die erg goed & goedkoop zijn…maarja idd moeilijk te zeggen zonder datum of bestemming! Maar misschien een startpunt. Succes!
Ik boek mijn persoonlijke vluchten via expedia.com (expedia.nl). Expedia is net als een stock market, de prijzen kunnen verschillen per dag, per luchtvaart maatschappij. Meteen boeken als je denkt dat je die prijs niet kan verslaan of het is in jou budget.
Ik ben net terug van Holland. Ik heb $620 (474 Euro) betaald (NWA/KLM) roundtrip, 1 overstap op de terug weg naar LA. $620 is erg redelijk voor een trip tussen Kerst en Oud en nieuw.
Je kan eigelijk elke luchtvaart maatschappij, die international vliegt, hun web site bezoeken en zoeken naar deals.
Originally posted by feliane82@15-01-2005, 23:12:13
** Hoi Maretje-
Ben je een student of jonger dan 30 (geloof ik, misschien ligt die grens lager…) kan je ook even kijken bij Kilroy Travels die kunnen voor je uitzoeken wat de goedkoopste vluchten zijn. Veel van ze zullen inderdaad via Londen gaan of Frankfurt ofzo. Dan heb je maatschappijen als British Midland die erg goed & goedkoop zijn…maarja idd moeilijk te zeggen zonder datum of bestemming! Maar misschien een startpunt. Succes!
Floor **
Ik heb ook bij Kilroy zitten kijken maar die tarieven zijn nu niet bepaald lager dan bij Vliegwinkel of Ebookers. Het maakt helemaal niks uit eigenlijk. Een website die mij wel opviel qua lage tarieven is Skybreakers op www.skybreakers.nl.
Voor België is “Connections” ( www. connections.com ) echt wel de aanrader : heel scherpe prijzen, zeker als je hun promoties een beetje in het oog houdt… Je hebt wel pech : hun vroegboekactie is net over…
Ik vlieg in augustus ( 24 aug - 11 sept : jawel, hoogseizoen ! ) naar Chicago en heb daarvoor 380 euro betaald, wat echt goedkoop is voor een rechtstreekse vlucht ( met air france ). ( Er was goedkoper : 320 euro, maar dan moest je 2 maal in de USA overstappen ).
Dus, als je niet ver van de Belgische grens woont, is dat een aanrader… !
ik wil geen reclame maken, maar als je airmiles spaart kun je met de KLM heel voordelig naar meerdere bestemmingen in de Verenigde Staten. Moet je maar eens kijken op www.klmairmiles.nl