Weet iemand misschien een maatschappij of organisatie waar je goedkoop kan boeken om in Juni naar de V.S. te gaan??
Hoi
Bezoek eens www.flight2start.nl, heel veel keuze, veel meer dan bijvoorbeeld vliegwinkel.nl
Ik ga zelf van 18 juli-29 juli naar New York en ik heb een ticket gevonden voor 529 euro. Is toch goed te doen voor het hoogseizoen.
Veel succes, Matthijs
Je kan vaak leuke aanbiedingen vinden op www.vliegwinkel.nl en op www.connections.be (die laatste geeft (zoals overal in België) trouwens netjes prijzen INCLUSIEF alle extra toeslagen en belastingen, iets waar de Nederlandse reisbureaus graag mee rommelen in hun advertenties).
Bedankt voor de goede tips allebei!!
Wij zoeken een ticket voor de winter. Hadden op de website van American Airlines een mooie optie gevonden: Amsterdam-New York (JFK), New York (La Guardia)-Seattle en Seattle-Amsterdam voor een totaalprijs van 610 euro, inclusief alle taxen en brandstof toeslagen. Dat is geen slecht bedrag.
Echter… omdat wij inwoners zijn van NL kunnen wij niet boeken via deze site (enkel inwoners van US en Canada en Latijns Amerikaanse landen kunnen via creditcard boeken). Dus hebben we gebeld naar het kantoor van American Airlines. Hier vertelden ze ons eigenlijk gewoon dat we pech hadden. Ze konden geen webtarieven via de telefoon verkopen, en wilden we toch perse die vlucht hebben zat er niets anders op dan 750 euro te betalen in plaats van 610 Dus wij weer gemaild naar American Airlines dat het gewoon discriminatie is en dat ze zo absoluut geen klanten winnen, enkel verliezen! Erg slecht dus. Maar goed, 'n andere optie was Delta, 663 inclusief alles, maja ook weer 50 euro duurder… :o
Ik ben eigenlijk ook op zoek naar een goedkoop ticket. We zitten er over te denken om met een hele groep een vriendin op te zoeken… We gaan naar Hermiston - Oregon, dan.
Ik geloof dat je dan op Wisconsin vliegt… Hoop dat de sites die hierboven staan helpen… Ik ga zeker op zoek!