Ervaringen met American Airlines

Ben verleden jaar met American Airlines van Frankfurt non-stop naar Dallas gevlogen. Aan boord was alles heel prettig geregeld, aardige crew, behulpzame stewardessen, goed eten. De controles van US Immigrations en US Customs waren zeer streng, maar daardoor voelde je je op een of andere manier ook wel weer veilig. De vlucht verliep vlekkeloos. Eind oktober ga ik weer voor zes weken met American Airlines van Frankfurt non-stop naar Dallas. Het voordeel is, dat, als je in het zuiden van het land woont, je goed in Frankfurt kunt komen. Ik reis alleen en wil daarom non-stop vliegen naar Dallas, wat vanaf Schiphol niet mogelijk is, wat ik overigens wel jammer vind. In maart kreeg ik van AA een voordelig aanbod. Het is een aanvoerservice van American Airlines, om de mensen snel en goed in Frankfurt te krijgen. Bij het ticket Frankfurt - Dallas v.v. kreeg ik de mogelijkheid om vanaf Düsseldorf Hbf. met de ICE hogesnelheidstrein naar Frankfurt International te rijden, en vandaar verder met de vlucht naar Dallas. Voor enkele tientjes ben ik dus op en neer van Düsseldoorf naar Frankfurt en v.v.