met kids naar Thailand

Graag tips over hotels, activiteiten, vervoer voor een reis door thailand in de zomer 2013. Reisplan Bangkok, River Kwai, Chang mai, Khao Sok National Park, Ko Phangan. Kan boeken via reisorganisatie maar wil graag weten wie zelf heeft georganiseerd en wat de ervaringen zijn.

Hee Jessy,

We weten nu niet hoelang je over dit traject wilt doen. Op zich moet het te doen zijn.
Wellicht zou landen op BKK- meteen naar River Kwai-nachttrein Chiang Mai- vliegtuig Phuket en dan minibus Khao Sok- Ko Phangan- nachttrein Bangkok iets logischer zijn.

Wellicht is het een optie om de vlucht en aansluitende minibusrit van Chiang Mai naar Phuket-Khao Sok hier te boeken.
Accomodatie vinden is geen enkel probleem, wel raad ik je aan om per bestemming een of twee overnachtingsadressen
úit te kiezen waar jij zou willen overnachten. Maak je geen zorgen , er is plaats genoeg. Je zult zien dat je 9 van de 10 keer
blijft slapen in je eerste keuze.

In Khao Sok kan ik je Morning Mist Resort aanbevelen, leuke bungalows in de mooiste tuin die ik ooit zag.

In Kanchanaburi slaap je bij Apple’s New Guesthouse voor 400 baht in de oude vleugel of voor 750 in de nieuwe.
Het restaurant is helemaal top. Je kunt ook goedkoop op het water slapen, bijvoorbeeld bij VN Guesthouse.
Plan zeker een bezoek aan Erawan National Park in, zoveel mooie watervallen zie je nooit op een dag.

Hans.

hans bedankt voor je bericht, daar kan ik mee verder.
is er misschien ook iemand die ervaring heeft met sawadee.com. is thaise organisatie. ik wil via hen een accomodatie boeken maar weet niet of het betrouwbaar is.

Hoi Jessy,

Wij reizen altijd met onze kinderen op de bonnefooi of we boeken zelf via tel of internet, gaat prima, regelen alles zelf, kost je misschien wat meer tijd maar wel vaak minder geld.
groet

bedankt, ben ik inmiddels inderdaad ook aan het doen, tijd genoeg tot aan zomer 2013
groet

Ja hoor, helemaal betrouwbaar.