Met gids chauffeur Thant Zin drie weken door Myanmar

Net terug van een geweldige drie weekse rondreis met vier personen door Myanmar.
In de voorbereiding was ik op verschillende fora de naam van Thant Zin tegengekomen.
Thant Zin is chauffeur/gids van 38 woonachtig in Yangon. Vooraf heb ik uitgebreid contact met hem gehad over het land,de route, de bezienswaardigheden en de hotels.
Thant Zin spreekt goed Engels, is heel enthousiast over zijn land, rijdt goed en weet enorm veel interessante plekken waar je als individueel toerist niet zo gauw zou komen. Bovendien is hij vrolijk, punctueel en heel prettig in de omgang. Kortom zeer aan te raden!! Zijn emailadres: thantzin.k31@gmail.com.

Wat betreft onze reis.
Visum geregeld via de website. Evisum werkt perfect. Je krijgt netjes een mail die je uitprint en bij binnenkomst in Yagon aan de douane toont.
Wij zijn gereisd via Yangon, Bago, Golden Rock Pagode, Hpaan, Mawlamyine, Taungoo, Kalaw, Loikav, Nyaungschwe, Mandalay, Bagan, Pyay en Yangon.

Fantastische reis, zeer aan te bevelen!!

Heb je de hoofdstad overgeslagen?

Nee de hoofdstad zijn we niet vergeten. Op de rit van Taungoo naar Kalaw hebben we Nawpyidaw bezocht. Aparte ervaring! Een megalomaan project van de machtshebbers. Alles heel groot, nieuw, schoon, groen en je ziet nauwelijks mensen op straat. Voelde heel onwerkelijk aan, mar wel boeiend om te zien.

Kan je een idee geven van de kostprijs van jullie reis? Een chauffeur gids lijkt me wel wat.

Jazeker.
De reiskosten bedroegen € 450 p.p. voor 3 weken rondreizen.
Hotel, maaltijden etc. € 1000 voor 3 weken
Vliegticket € 750 Singapore Airlines.
Totaal € 2200.

Overigens Rianne Kleinepier is mijn vrouw, we gebruiken de accounts door elkaar. Sorry voor de onduidelijkheid.

MAAR MYANMAR MET THANT ZIN IS ZEER AAN TE BEVELEN.

Bedankt voor de info!