Met Garuda naar Indonesie, welke plekken zijn het beste in het vliegtuig?

Wij gaan volgende maand naar Indonesie (Java en Bali) en vliegen met Garuda. Wat zijn goede plekken in het vliegtuig en is het volgens jullie beter om 2 aan 2 te zitten of met z’n viertjes naast elkaar?

Kun je trouwens van te voren inchecken bij Garuda en hebben jullie nog verdere tips m.b.t. de vlucht?

Groetjes en alvast heel erg bedankt, Claudia

Kijk HIERvoor meer informatie…:chin:

1 like

Bedankt! bij sommige stoelen staat “some drawbacks” wat betekent dat? Zijn dat nou betere stoelen dan de standaard of juist niet?

En hebben deze vliegtuigen een eigen tv schermpje of kijk je via een groot scherm in het midden?

Hebben jullie verder nog info hoe de service is van Garuda. Ik weet dat ze een paar jaar op de zwarte lijst hebben gestaan (waarom eigenlijk?) en ben heel benieuwd hoe het nu is, hoe is het eten (ik weet… het blijft vliegtuigeten maar wat krijg je bijvoorbeeld voor ontbijt, rijst of “gewoon” eten?)

Weten jullie trouwens ook hoe het zit met de overstap, we vliegen naar Jakarta en moeten dan doorvliegen naar Yogjakarta. Moeten we de bagage van een band afhalen en opnieuw inchecken of gaat dat automatisch?

Hoop dat jullie me nog even willen helpen :smile:

Groetjes claudia

Hoi Claudia, “some drawbacks” zijn stoelen die je, als je de keuze hebt beter niet kunt kiezen omdat dit wil zeggen dat er wat nadelen aan verbonden zijn.

Verder kan ik je helaas niet helpen met je vragen, laatste keer dat ik met Garuda >>> was in 2002, heb nooit enig probleem gehad met Garuda vluchten, in tegendeel alleen positieve ervaringen eigenlijk. Alleen niet recent.

:dag: Anita

Lees nogmaals mijn posting #2. Door op het woord **HIER **te klikken krijg je meer informatie. Je hebt dat kennelijk niet gedaan. :chin:

Had ik inderdaad niet gedaan Sumbar, ging er vanuit dat dat dezelfde link was als seatguru… niet slim dus :smile:

Heel erg bedankt voor je verslag, daar lees ik alles in wat ik wilde weten! Heb je inmiddels nog vaker met Garuda gevlogen?

Onze overstap op Jakarta is volgens mij maar heel kort, had je ruim voldoende tijd om je koffers te pakken en naar het volgende vliegtuig te gaan?

Nogmaals heel erg bedankt, groetjes Claudia

Als jouw bagage op Schiphol wordt doorgelabeld naar de eindbestemming is het heel simpel. Bagage ophalen van de band en een eindje verder weer op een andere band zetten. Volg de aanwijzingen op de borden en als je alles heel zeker wil weten ga naar de transferbalie met je tickets en zij vertellen je alles…

Dat weet ik nog niet, heb de ticktets nog niet binnen. Ik vlieg door naar Yogjakarta en begreep dat de overstaptijd ongeveer 1 uur zou zijn…

Maar weet dat natuurlijk pas zeker op het moment dat de tickets komen…