Wie heeft er al met etiopian airlines naar Kenia/mombasa gevlogen?
Ben erg benieuwd of deze goedkope maatschappij ook een goede is.
Graag reaktie!!!
Alvast bedankt!
Wie heeft er al met etiopian airlines naar Kenia/mombasa gevlogen?
Ben erg benieuwd of deze goedkope maatschappij ook een goede is.
Graag reaktie!!!
Alvast bedankt!
heb een keer mee gevloger erg slechte ervaring opde terug weg was alles overgeboekt dus meer plaatsen verkocht dan er waren later met veel moeite en discusie terug gevlogen met klm wel door hun geregeld
Ik heb 4 maal met Ethiopian Airlines gevlogen: van Brussel naar Addis Abeba, van Addis Abeba naar Kilimanjaro International Airport in Tanzania, van Zanzibar via Dar es Salaam naar Addis Abeba en tot slot van Addis Abeba naar Brussel terug. Ik heb alleen goede ervaringen gehad, moderne vrij stille toestellen, goede bediening en service, wel beetje duur. De maatschappij heeft ook een hele goede naam in Afrika. Veel andere maatschappijen zenden hun piloten voor training naar Ethiopian Airlines. In tegenstelling tot het land Ethiopie is de maatschappij Ethiopian Airlines erg modern, met goed opgeleid personeel. De maatschappij heeft ook afgezien van het recente ongeluk bij Libanon de laatste 15 jaar nauwelijks ongelukken gehad.
Ik ga met Etiopian Airlines en ik ben dus erg benieuwd naar ervaringen.
heel goeie ervaringen ! Alleen Afrikaans geduld hebben tegen dat iedere Ethiiopian met pakken bagage mee erop zit :d