Ervaringen met Ethiopian Airlines

Hallo,

Wij willen volgend jaar naar Kenia met Ethiopian Airlines.
Wie heeft er ervaring met deze maatschappij?

Ze zijn veruit de goedkoopste vanaf Brussel maar ik ben erg benieuwd naar ervaringen van anderen.

Alvast bedankt!!
Lae-titia

hallo,
ik ga waarschijnlijk ook vliegen met etiopian airways, ik ben ook heel beniewd naar ervaringen.
misschien ben jij ondertussen al weggeweest en kun jou ervaring met mij delen?

groetjes janne

ik vlieg 1 mei met ethiopian airline.
Iemand al ervaring op gedaan?

hallo,

Ja hoor, het ging prima. Goede vluchten alleen het personeel vond ik niet echt klantvriendelijk. Ze spraken met moeite een beetje Engels en hadden niet echt antwoorden op je vragen. Het eten was matig maar wel vaak en veel.

Dus puur op de vlucht berekend was het een prima maatschappij.
Veel plezier!! Ik zou wel mee willen…

Ik ben de afgelopen 2en half jaar meerdere keren met Ethiopian Airlines gevlogen van Mombasa naar Brussel en een andere keer naar Frankfurt en terug. Een lange reis door een overstap van ruim 4 uur op Addis Abeba, maar de perfecte service en klantvriendelijkheid die ik ontvang zijn het dubbel en dwars waar! Heerlijk eten, voldoende te drinken, toen ik met mijn de eerste keer 4 maanden oude dochtertje reisde, werd er direct een andere plek voor mij geregeld in het vliegtuig, waar ze een babybedje aan de muur hangen, zodat je dus niet voortdurend je kind hoeft vast te houden, zeer vriendelijk personeel. Ik heb echt alleen maar positieve ervaringen en vlieg de volgende keer zeer waarschijnlijk weer met Ethiopian Airlines!

Via Wereldwijzer app