heb net een relatie van 5 jaar achter de rug met mijn turkse vriend die ik in 2004 had leren kennen. Na 5 jaar besloot hij na meerdere downs een punt achter onze relatie te zetten. Dit terwijl we hele plannen hadden om onze toekomst samen op poten te gaan zetten Dit was in augustus van dit jaar. de gehele tijd geen contact met ham gehad tot vorige week. Hij kwam ineens weer in mijn leven. Via bepaalde profielen ben ik erachter gekomen dat hij getrouwd is…
Jee wat voel ik me belazerd door hem zeg!
tjeetje man ,wat een verhaal … en dat je op zo een manier er achter moest komen !!
kon die dat niet tegen je zeggen ofzo ? want dat is wel erg zout om op deze manier er achter tekomen hoor …
ik wens je veel sterkte .
Jeeetje dat is niet niks en dat na een relatie van 5 jaar!! Kan me voorstellen dat je je heel erg bedonderd voelt !! Hoe lang is ie al getrouwd dan en met een Turks meisje ??
pff…tis bijna 2009 toch…? bijna 5 jaar dan…
vind het n beetje n kinderachtige reactie fernando…!!
of het nu nu 3, 4, of 6 waar is…de klap zal voor haar niet minder hard aankomen…!!
Ik heb een soortgelijk verhaal ook al eerder gehoord van een goede vriendin. Hij verbrak ook hun relatie en daarna kwam ze er ook per toeval achter dat hij inmiddels getrouwd was met een Zweedse! Hoe kun je iemand zo bedonderen zeg, ik wens je veel sterkte.
Ja ik begrijp er helemaal niks van. Hij is afgelopen zomer met een engels meisje getrouwd. Hij heeft pas weer contact proberen te zoeken via msn. toen had hij ook de mogelijkheid gehad om te melden dat hij getrouwd is. ik ben 5 jaar lang trouw aan hem geweest, dus ik kan wel zeggen dat ik me bedonderd voel denk ik. Ik ga er maar vanuit dat hij al langer contact heeft gehad met dit meisje( vrouw) gezien het feit dat je niet binnen 1 maand gaat trouwen. Ja anno 2009 kan het dus ook gebeuren. Als je een relatie heb met iemand heb je NIET het recht om een ander te zoeken. maar goed dat is mijn menin hierin.
Wat erg zeg! Ik vind het echt sneu voor je ! Alvast veel sterkte gewenst! En je zult zeker iemand vinden die jou wel waard is en die zo’n dingen niet zou doen! Wees maar gerust
Bedankt voor jullie lieve reacties!! Dit gun ik echt nietmand, maar ik kom er wel overheen.
Jullie wens ik allemaal alle goeds toe in de liefde en voor nu alvast een heel fijn en liefdevol 2009 gewenst.