15 juli vertrekken we (ik, man en zoon van 6,5) voor ruim drie weken naar Vietnam.
Tickets zijn geboekt, heen naar Hanoi en terug vanaf Nha Trang.
Nu willen we niet teveel vastleggen van te voren maar wel graag de nachttrein naar Hue. Na lang te hebben getwijfeld tussen de soft sleeper en de Livitrans toch besloten om het avontuur aan te gaan en een ‘soft bed’ te boeken.
Nu gaan we vanaf Hanoi naar Halong Bay en van daaruit naar Tam Coc. We willen dus graag opstappen in Ninh Binh, dat scheelt de reis terug naar Hanoi. De enige site waar ik een treinticket kan boeken vanaf Ninh Binh is www.vietnam-railway.com. Heeft iemand ervaring met het boeken via deze site? Ik hoor het graag.
Ik vind het ook geen probleem om mijn ticket vanaf Hanoi te boeken bij http://www.baolau.vn/. Maar is het dan mogelijk om pas in Ninh Binh op te stappen? Of is je cabine dan ondertussen vergeven aan een ander?
Ik hoop dat iemand het antwoord heeft, ik hoor het heel graag!
Mijn vriendin en ik gaan ook in juli voor 3 weken naar Vietnam. Ook wij hebben besloten om het trein ticket Ninh Binh - Hué (soft sleeper) op voorhand al te boeken.
We hebben dit laten regelen via ons 1ste hotel in Hanoi waar we gaan overnachten en krijgen we ze meteen ter beschikking aan de receptie.
Dank voor je reactie! Heel slim, heb alle opties overwogen maar daar nooit aan gedacht. Ik ga ze direct een mail sturen.
En dan maar hopen dat wanneer we de trein instappen onze coupé nog niet is voor geslapen door een 4-tal Vietnamezen
Is het jullie vorig jaar gelukt, en zat jullie coupés niet al vol…?
Wij willen het deze zomer gaan beleven maar hebben kleine kindjes bij dus willen wel graag zekerheid…