Met busje naar Noorwegen

Van 27 juli tot ongeveer 16 augustus wil ik naar Noorwegen rijden (met bootoversteek Denemarken) en over de poolcirkel. Aangezien het best een dure reis is zoek ik iemand die (een deel) mee wil rijden. Ik heb een kampeerbus en kan daarin ook een tweede fiets vervoeren. Slapen moet je vooralsnog in je eigen tentje doen. Mijn plan is om maandag de 27e te vertrekken en aangezien de topsnelheid van mijn bus 110 km pu is, zet ik in op de boot van woensdag richting Oslo. Vandaaruit ga ik via de route touristique naar Boro en dan weer terug met de boot van de 13e of de 14e augustus. Ik ben een pittige tante, born in the sixties dus forever young :slight_smile: en hou van het leven en oprecht blije mensen. Het is dus ook mogelijk om mee te rijden tot in Noorwegen, daar zelf lekker te gaan wandelen/fietsen of whatever en dat ik je op de terugweg weer oppik.

pm

hoi dame,

Een trektocht naar Noorwegen heb ik al heel lang op mijn programma staan. het lijkt mij fantastisch. Ik ken Noorwegen tot aan Trondheim, het is er echt geweldig als je van de natuur houdt.
De combinatie trekken / wandelen en fietsen is fijn (bij goed weer); bij slecht weer zal het wel iets sneller rondtrekken worden.
ik zou graag met je meegaan en de reis verder plannen.

groeten, Fons

1 like

Hallo Fons,

Excuus, zie het nu pas. Heb al een aantal reacties via persoonlijke berichten en ben daarmee in gesprek.
Denk dat je beter verder kunt zoeken!
Groet
Mar

Klinkt Goed Marvel! Heb je al een reisgenoot(e)? Ik wil al langere tijd Noorwegen ontdekken. Maar ook ik blijf op de kosten hangen. Ik ben een spontane meid van 39jaar.
Hoor graag van je,

Hallo Jasmijn,
Er rijdt al iemand met me mee tot Bergen en daarna ga ik richting poolcirkel. Het wordt een beetje kort dag voor kennismaken etc nu, want volgende week ben ik met mijn zoons op pad. Hoop dat je nog iemand vindt!
Groet

Hey Jasmijn,

Ik probeerde je een PB te sturen maar je inbox is vol blijkbaar!

Gr. Richard

leukleuk ik ga de 15e ver met de boot naar noorwegen ook met vw busje en hond…