hallo…
Ik ben op zoek naar een gezellige reisgenoot voor een trip naar of in Noorwegen. aangezien mijn vakantie aardig vroeg valt en er niet veel mensen in mijn omgeving staan te trappelen hoop ik hier een enthousiasteling te vinden
ik kan moeilijk omschrijven wat voor persoon ik zoek om mee op reis te gaan aangezien je toch eerst moet kijken of het een beetje klikt.
Daarom is een beschrijving van mezelf ook moeilijk maar een paar punten kan ik wel opnoemen. ik ben een rustige jongen (rustig onder voorbehoud) die zijn serieuze en niet-serieuze momenten heeft naargelang de stemming.
ik heb 2 opties bedacht het is even de vraag of het leuk en/of uitvoerbaar is:
optie 1 - Lekker naar noorwegen (via denemarken-zweden) en daar rondtrekken. wandelen, hier en daar wat klimmen maar vooral genieten van de mooie natuur en plekken.
optie 2 - Een aardig intensieve reis. naar Noorwegen via Duitsland, Polen,Lithouwen, Letland, Estland, Rusland, Finland, Zweden en aankomst in Noorwegen.
Dit is een lange reis en er zullen ook lange stukken rijden tussen zitten maar het is wel een hele ervaring. het verblijf in Noorwegen zijn wel kort zijn en daarna gewoon weer de korte route nemen via Denemarken :teeth:
Ik hoop dat er iemand geintreseert is of enthousiast is geworden.
en ik hoop wat van je te horen.
Groeten Rik