Ha…nu nog onbekende vriend of vriendin! Leuk dat je er bent.
Uit eerdere ervaringen weet ik dat Noorwegen een prachtig land is om kennis mee te maken. Helemaal op de motor. Vandaar dat ik ook dit jaar van plan ben om -omstreeks eind juli- het land gedurende 2 weken te bezoeken. Ik doe dat op mijn inmiddels alweer 35 jaar oude motorfiets en alles in rustig tempo. Dan zie je namelijk meer en…wie op tijd vertrekt hoeft nooit haast te hebben, nietwaar?
Overnachten doe ik vooral in eigen tentje, maar een incidenteel verblijf in een loslopende hytter is ook niet uitgesloten.
Mijn lieftallige echtgenote heeft eveneens veel zin in de vakantie…maar niet op de motor, zij gaat anders en elders vertier zoeken. Vandaar mijn rondkijken hier of er toevallig nog iemand op soortgelijke wijze dezelfde kant op gaat. Mocht dat niet het geval zijn…ach, ik red mijzelf ook prima…maar het kan ook genoeglijk zijn om indrukken te delen en in geval van onverhoopte pech een beetje tegen elkaar aan te leunen. Iemand die interesse heeft…beschikt over een eigen motor én over gevoel voor relativeren en humor. Er moet immers op een of andere wijze aan mijn aanwezigheid te ontsnappen zijn?
Tot die tijd…?
Groet, Batavus.