Reisgenoot Noorwegen gezocht, actief, met rugzak, wild kamperen, veel lopen

Hoi avonturiers,

Ik zoek een avonturier die met mij naar Noorwegen wil. Vliegen op Oslo, rond 13 juli, met de trein richting Geilo en daar te voet verder het Hardangervidda plateau op. Een week lopen ongeveer (150 km), met de rugzak op en wild kamperen. Van daaruit weer met de trein richting Bergen en omgeving en de fjorden bekijken en ook weer hiken. Dan naar beneden met de boot naar Stavanger en omgeving en dan weer terug richting Oslo. Wie o wie ziet dit ook helemaal zitten?:slight_smile:

Groetjes Anouk

Hey,

Ik heb 2jaar geleden ongeveer zelfde tocht gedaan, toen heel hard bevallen en ik wil terug.
Dit jaar ga ik terug. Heb nog niks geboekt omdat ik nog iemand zoek om mee te gaan maar ik zou liefst maandag 15 juli vertrekken (ev. zondag ervoor kan ook nog) en terugkeren rond eind juli/begin augustus.
Mijn plan was om vliegtuig te nemen van Brussel naar Trondheim (met overstap in Oslo). Vanuit Trondheim had ik dan 2 mogelijkheden; oftwel naar 't zuiden richting fjorden en daar rondtrekken, ofwel naar 't noorden liften (Bodo) om van daaruit te gaan rondtrekken op de Lofoten. Dit alles uiteraard met rugzak en tent :smiley:

Ik heb je ook een berichtje gestuurd, misschien kunnen we iets uitwerken.

Groetjes,
Tom

Hai Tom,

Ik heb mijn ticket al geboekt voor 13 juli, de vluchten gaan op zaterdag, dinsdag en donderdag, in ieder geval wel met Ryan Air. Vandaar dat ik voor die zaterdag gekozen heb, aangezien ik de dag ervoor al vrij ben. Dan even in Oslo couchsurfen en maandag de 15e de trein richting Geilo. Dat staat al vast voor mij en is geboekt. Maar uiteraard kan ik best ergens even wachten. Afhankelijk van of we samen willen reizen. De rest is voor mij allemaal leeg. Ik kan me heel goed vinden in je verhaal, low budget, couchsurfen, actief zijn en wild kamperen. Laten we contact hebben vandaag.

Groetjes Anouk

Hoi Anouk,

Mijn naam is John en woon in het midden van het land.
Ik ben 42 en heb al diverse keren door Noorwegen gereisd.
Noorwegen blijft me trekken en heb dan ook zin om met jou mee te gaan.

John