Noorwegen 11-25 juli : nog 1 (of 2) reisgenoten gezocht

Gegroet!

Ik had al eerder op het forum een berichtje over Noorwegen geplaatst. Intussen is de groep gevormd en is de reis zo goed als volledig ingevuld.
we zouden van 11 tot 25 juli (of 14-28 juli) naar Noorwegen gaan: bij aankomst overnachten in een hostel, dag erna naar een plaats net ten zuiden van Hardangervidda reizen (trein en bus) en daar twee daagjes wandelen tot een aan fjord. Hier een kano huren (heb ik al geregeld) om enkele dagen op de fjorden te varen en langs de oever te kamperen.
Daarna resten er nog 9 dagen om een echte hike doorheen het Hardangervidda park te doen met wildkamperen maar af en toe (afhankelijk van het weer, de goesting enz) eens in een hut te overnachten. In totaal een 120km wandelen maar op 9 dagen dus dat valt aardig mee per dag zodat het een beetje sportief is, maar zeker ook genieten van de omgeving en op een rustig tempo de tocht te doen.

Jammer genoeg is er één groepslid dat omwille van vrijaf op het werk, heel waarschijnlijk niet mee kan. Vandaar de vraag of er nog iemand interesse heeft in deze trip? Wij zijn nog met 3 van 23-34 jaar uit centrum België. Jouw woonplaats is niet zo belangrijk (zullen 1 keer afspreken en daarna via facebook evt nog wat verder zaken regelen) - leeftijd en ingesteldheid zoals hierboven beschreven.

Groeten en laat wat van je horen!

Donald

Ok nog één reisgenoot gezocht. we zouden toch eind deze week willen boeken. We gaan sowieso en zijn met drie. met vier zou leuker zijn. wie reageert nog? Groeten

Hallo Donald,

Zijn jullie nog op zoek naar een reisgenoot? Ik ben namelijk nog op zoek naar een leuke uitdagende hike in Noorwegen. Ik ben een man 28 jaar en student. Ik heb enige backpack ervaring opgedaan in Ghana maar heb nog nooit gehiked.

Groeten,
Joost

Dag Joost

Leuk dat je nog reageert. Onze reis is sinds dit weekend geboekt (vluchten, hostel voor de eerste nacht, de kano’s) maar ik heb je een bericht gestuurd. Reageer en we zien wat nog mogelijk is.

We spreken morgen nog een laatste keer af met de groep.

Donald