Beste lezer,
Ten eerste bedankt voor lezen van dit verhaal. Dit is mijn eerste bericht op dit forum, maar ik zit met iets in mijn maag dat zich afspeelde afgelopen zomer in Turkije (Antalya). Ik zou graag jullie mening hierover horen.
Ik was afgelopen zomer op vakantie met mijn ouders voor 2 weken bij het Titanic Beach resort in Lara. Ergens tijdens het midden van deze vakantie (6e-7e dag) stond ik aan een van de bars bij het zwembad (Dit was in de avond terwijl het animatie team hun show deed). Hier werd ik aangesproken door een van de medewerkers achter de bar, die vertelde dat de dame naast mij (Uit de bediening) mij leuk vond. Omdat ik het niet serieus nam en ook al iets gedronken had wuifde ik het weg, en liep met mijn drankjes terug naar mijn tafel waar mijn ouders zaten.
De dagen hierna kreeg ik steeds meer aandacht van diezelfde Turkse serveerster steeds meer aandacht de dagen erna. (Ter verduidelijking, ik zat in een groot all in park 5 sterren, zij werkte binnen dit park in zowel de eetzaal als aan de bar in de bediening aan de bar buiten) Verder zocht zij ook meer fysiek contact in de zin van aan me zitten als ze langs liep bijv. door middel van een hand op mijn middel etc. Ongeveer 5 dagen voordat ik weg ging kwam ze ook ineens spontaan naar mij toe toen mijn moeder een foto van mij wou maken onder het genot van een drankje aan de bar bij het zwembad waar zij werkte. Ze wou samen met mij op de foto en ook toen was er weer fysiek contact. Die avond heb ik haar ook mijn gegevens gegeven met als doel contact te houden na de vakantie. In eerste instantie dacht ik dat dit ook haar bedoeling was, echter op de maandag (mijn voorlaatste dag in het park) toen ik haar weer benaderde voor haar gegevens wou ze me die niet geven (In ieder geval niet haar telefoon nummer). Ik was toen erg teleurgesteld en dacht dat het misschien een vergissing was (Zei sprak bijna geen Engels en een klein beetje Duits, en ik sprak natuurlijk geen Turks maar wel aardig Engels en een beetje Duits). Ook op de laatste dag heb ik het haar twee keer gevraagd en aangegeven dat het mijn laatste dag was, echter was het antwoord weer dat ze dit niet wilden en ze haalde zelfs haar manager erbij, want dit alles gebeurde natuurlijk tijdens werktijd. Ik heb aan de manager gevraagd wat haar probleem was en of ik haar gegevens mocht vragen voor verder contact, en dit was volgens hem geen probleem zolang zij dit zelf ook wou. (Zijn letterlijke antwoord was “Van mij mag je aan ieder personeelslid hun gegevens vragen, zolang ze hier zelf mee instemmen”)
Ik wist niet goed wat ik hier mee moest en was erg teleurgesteld en zelfs een beetje verdrietig. Ik was in de veronderstelling dat ze dit zelf ook wou, aangezien ze die verwachting zelf creëerde door haar eigen gedrag. Toen ik thuis was ik nog steeds erg teleurgesteld, zelfs toen ik al een dag of 4 thuis was. Ik heb na veel zoeken haar toch kunnen vinden op Facebook (Ik had immers niet meer dan een voornaam). Ik was dolblij haar weer gevonden te hebben, echter kwam ik toen voor een vervelende verassing. Ze ging zo’n beetje door het lint vanwege de foto van haar en mij die ik op mijn Facebook had staan, want ze bleek dus een vriend te hebben. Na het mij 5 x gevraagd te hebben, heb ik de foto verwijderd. Echter heeft zij mij daarna geblokkeerd van haar Facebook. Ik was ontstemd en ging verhaal halen via een nieuw account dat ik gemaakt heb. Echter weigerde ze hier te reageren, ze las de berichten wel maar weigerde te reageren.
PS* Als je het tot hier hebt volgehouden, well done!
Nu ben ik 3 weken na dato nog steeds teleurgesteld dat dit alles zo gelopen is, vanwege haar reactie voornamelijk. Ik heb dit geprobeerd te managen bij mezelf, maar dit lukte niet, het gevoel gaat maar niet weg (Tot op de dag van vandaag). Ik snap gewoon niet waarom het zo is geëindigd, aangezien ze zelf andere dingen aangeeft en dan ineens de deur dichtgooit voor mijn neus op letterlijk het laatste moment. En voor de fanatiekelingen die denken dat ze gebruik van me maakte, er was voor haar echt niks te halen, fooi heeft ze nooit gekregen en ik zat all-in in het park, dus betaald kreeg ze ook niet.
Echter ben ik op zoek naar een manier om dit af te sluiten, en ik hoop dat mensen mij hierbij kunnen helpen door middel van hun mening te geven op het hele verhaal. Ik heb dit ook bewust gedetailleerd uitgeschreven zodat jullie het hele verhaal en het hele plaatje hebben. Ik zie graag de meningen tegemoet.
Met vriendelijke groet,
Rather not.