Mening over dit verhaal.

Beste lezer,

Ten eerste bedankt voor lezen van dit verhaal. Dit is mijn eerste bericht op dit forum, maar ik zit met iets in mijn maag dat zich afspeelde afgelopen zomer in Turkije (Antalya). Ik zou graag jullie mening hierover horen.

Ik was afgelopen zomer op vakantie met mijn ouders voor 2 weken bij het Titanic Beach resort in Lara. Ergens tijdens het midden van deze vakantie (6e-7e dag) stond ik aan een van de bars bij het zwembad (Dit was in de avond terwijl het animatie team hun show deed). Hier werd ik aangesproken door een van de medewerkers achter de bar, die vertelde dat de dame naast mij (Uit de bediening) mij leuk vond. Omdat ik het niet serieus nam en ook al iets gedronken had wuifde ik het weg, en liep met mijn drankjes terug naar mijn tafel waar mijn ouders zaten.

De dagen hierna kreeg ik steeds meer aandacht van diezelfde Turkse serveerster steeds meer aandacht de dagen erna. (Ter verduidelijking, ik zat in een groot all in park 5 sterren, zij werkte binnen dit park in zowel de eetzaal als aan de bar in de bediening aan de bar buiten) Verder zocht zij ook meer fysiek contact in de zin van aan me zitten als ze langs liep bijv. door middel van een hand op mijn middel etc. Ongeveer 5 dagen voordat ik weg ging kwam ze ook ineens spontaan naar mij toe toen mijn moeder een foto van mij wou maken onder het genot van een drankje aan de bar bij het zwembad waar zij werkte. Ze wou samen met mij op de foto en ook toen was er weer fysiek contact. Die avond heb ik haar ook mijn gegevens gegeven met als doel contact te houden na de vakantie. In eerste instantie dacht ik dat dit ook haar bedoeling was, echter op de maandag (mijn voorlaatste dag in het park) toen ik haar weer benaderde voor haar gegevens wou ze me die niet geven (In ieder geval niet haar telefoon nummer). Ik was toen erg teleurgesteld en dacht dat het misschien een vergissing was (Zei sprak bijna geen Engels en een klein beetje Duits, en ik sprak natuurlijk geen Turks maar wel aardig Engels en een beetje Duits). Ook op de laatste dag heb ik het haar twee keer gevraagd en aangegeven dat het mijn laatste dag was, echter was het antwoord weer dat ze dit niet wilden en ze haalde zelfs haar manager erbij, want dit alles gebeurde natuurlijk tijdens werktijd. Ik heb aan de manager gevraagd wat haar probleem was en of ik haar gegevens mocht vragen voor verder contact, en dit was volgens hem geen probleem zolang zij dit zelf ook wou. (Zijn letterlijke antwoord was “Van mij mag je aan ieder personeelslid hun gegevens vragen, zolang ze hier zelf mee instemmen”)

Ik wist niet goed wat ik hier mee moest en was erg teleurgesteld en zelfs een beetje verdrietig. Ik was in de veronderstelling dat ze dit zelf ook wou, aangezien ze die verwachting zelf creëerde door haar eigen gedrag. Toen ik thuis was ik nog steeds erg teleurgesteld, zelfs toen ik al een dag of 4 thuis was. Ik heb na veel zoeken haar toch kunnen vinden op Facebook (Ik had immers niet meer dan een voornaam). Ik was dolblij haar weer gevonden te hebben, echter kwam ik toen voor een vervelende verassing. Ze ging zo’n beetje door het lint vanwege de foto van haar en mij die ik op mijn Facebook had staan, want ze bleek dus een vriend te hebben. Na het mij 5 x gevraagd te hebben, heb ik de foto verwijderd. Echter heeft zij mij daarna geblokkeerd van haar Facebook. Ik was ontstemd en ging verhaal halen via een nieuw account dat ik gemaakt heb. Echter weigerde ze hier te reageren, ze las de berichten wel maar weigerde te reageren.

PS* Als je het tot hier hebt volgehouden, well done!

Nu ben ik 3 weken na dato nog steeds teleurgesteld dat dit alles zo gelopen is, vanwege haar reactie voornamelijk. Ik heb dit geprobeerd te managen bij mezelf, maar dit lukte niet, het gevoel gaat maar niet weg (Tot op de dag van vandaag). Ik snap gewoon niet waarom het zo is geëindigd, aangezien ze zelf andere dingen aangeeft en dan ineens de deur dichtgooit voor mijn neus op letterlijk het laatste moment. En voor de fanatiekelingen die denken dat ze gebruik van me maakte, er was voor haar echt niks te halen, fooi heeft ze nooit gekregen en ik zat all-in in het park, dus betaald kreeg ze ook niet.

Echter ben ik op zoek naar een manier om dit af te sluiten, en ik hoop dat mensen mij hierbij kunnen helpen door middel van hun mening te geven op het hele verhaal. Ik heb dit ook bewust gedetailleerd uitgeschreven zodat jullie het hele verhaal en het hele plaatje hebben. Ik zie graag de meningen tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Rather not.

Hoi Rather not,

Ik denk dat ze gewoon een beetje heeft lopen flirten, en gedacht dat als jij eenmaal thuis was niks meer van je zou horen.
En als ze inderdaad een vriend heeft, en toch met elke man zo flirt, ben je haar beter kwijt dat rijk, toch?
Hopelijk kan je het snel een plekje geven.

Groetjes.

1 like

Beste Filliz,

Ja, ik denk wel dat je gelijk hebt maar toch vind ik het jammer dat het zo moet. Contact houden gaat ook simpel niet omdat ze mijn berichtjes simpelweg niet meer leest/beantwoordt. : (

Ik heb toevallig wel een foto van haar vriend gezien, die leek me echt een stuk ouder dan zijzelf (Zij is 20). Ik denk dat ze ook gewoon angst heeft voor die vriend haar reactie, want wat ik toch wel heb kunnen opmaken uit andere topics hier is dat Turkse mannen erg beschermend/jaloers zijn.

Ik heb nu nog steeds wel de neiging om af en toe op haar Facebook te kijken, met dat 2e account wat ze dus niet geblokkeerd heeft. Ik hoop dat dit snel overgaat en dat ik kan stoppen met aan haar te denken. (Zelfs door de dag heen denk ik nog wel eens aan haar in de zin van, oh ze is nu begonnen met werken, of ze is nu daar en daar). Dit is vrij irritant.

Met vriendelijke groet,

Rather not.

Bump to my story.

Hoi,…wil wel ff reageren, ze geeft aan een vriend te hebben ze weet je te vinden dus als ze toch contact wil zal ze die opnemen ze weet immers hoe jij erin staat!
Om het voor jezelf af te sluiten stuur je haar een bericht wees niet opdringerig zeg wat je voelt en stel geen vragen! Want dan word je teleurgesteld als ze weer geen antwoord geeft!
Sluit het af…makkelijker gezegd dan gedaan maar heb ook zoiets soortgelijk meegemaakt tijd geleden alweer ik heb ook via een mail afscheid genomen hem erbij vertelt dat ik er voor hem ben als hij me nodig mocht zijn om de stap voor hem makkelijker te maken contact te zoeken! Nuzijn we vrienden een jaar later hebben nog af en toe contact en weet dat het goed met hem gaat…dat is toch het belangrijkste als je van iemand houd of verliefd bent je wil het beste voor die persoon ook als dat betekend dat je hem of haar los moet laten!

Succes!

Sent from my GT-P5110 using Wereldwijzer

1 like

Beste lezer,

In ieder geval bedankt voor de reacties. Het gaat nog steeds hetzelfde tussen haar en mij, dit houd in dat we niet op speaking terms staan (zij in ieder geval niet). Ik heb meerdere malen contact gezocht via mijn 2e account, echter weigert ze de berichten zelfs te lezen. Ik zit nog steeds met vragen voor mijzelf, waaronder “Waarom geen contact” “waarom op deze manier” “doet ze dit bij iedere jongen” Helaas ben ik bang dat ik hier nooit een antwoord op zal krijgen want ik denk niet dat ik haar ooit nog zal spreken (Het zal misschien binnen nu en 2 jaar zijn dat ik terug keer na dit hotel, maar misschien spreek ik haar wel nooit meer)

Het is erg zuur voor mijzelf aangezien ik er dagelijks nog aan terug denk, en het me zeker nog pijn doet, maar ik zal toch verder moeten ben ik bang, ook al zal dit misschien nog wel meerdere weken duren.

Met vriendelijke groet,

Rather not

Hoi,

Het lijkt me echt het beste als je haar probeert te vergeten. Niet makkelijk snap ik heel goed. Maar ik denk niet dat je nog antwoord gaat krijgen op je vragen.
En zolang je haar fb blijft bekijken en haar berichtjes blijft sturen. Waarvan ze niet eens de moeite neemt om het te lezen, zal je haar helemaal niet kunnen vergeten.
Het is enorm lullig van haar om dit zo te spelen, en je dus met heel veel vragen achter te laten. Maar zoals er velen rotte apels tussen de Jongens in het toerisme zitten zo zijn er dus ook meiden.

Sterkte

1 like

Beste Milou,

Je hebt gelijk, ik denk ook dat ik er gewoon zwaar aan til aangezien het onschuldig geflirt was, maar het maakte blijkbaar toch iets los bij mij. Ik weet van binnen wel zeker dat ze dit bij meerdere jongens doen (Ik schat om de 11 dagen average een nieuwe aangezien veel mensen na 11 dagen terug naar huis gingen). Echter wat ik wel raar vind is dat op een van haar foto’s (Die ik wel kan zien, ze heeft zo’n beetje haar hele profiel afgeschermd ( maar de omslagfoto’s kan ik wel nog steeds zien) er een Nederlandse jongen heeft geliked, ik schat iets ouder dan ik…hij heeft wel iets met Turkije denk ik, aangezien zijn omslagfoto de Turkse vlag is. Maar waarom kon ze mij dan niet toevoegen? Ik moet wel bekennen dat het voor de rest vooral medewerkers en vrouwen zijn die dingen liken etc (Bijv. foto’s) en weinig tot vrijwel geen (Behalve die ene jongen) Europese/Nederlandse jongens. Ik weet niet goed wat ik hier mee moet…ben ik dan toch gebruikt? Ik zou zeggen van niet aangezien het haar behalve eigenwaarde niks heeft opgeleverd.

Met vriendelijke groet,

Rather not.

Hoi Rather Not!

Wat een rot streek van haar om zo te doen! Maar zoals al gezegd werd jongens en meisjes in toerisme doen dit… (Ook vele niet hoor!).

Ik weet hoe moeilijk het is heb het zelf mee gemaakt en het is erg lastig allemaal! Zelf ben ik een hopeless romantic en vind ik soms iets te snel iemand leuk en heb ik al vlinders in me buik enzo!
Wat je dan toch moet doen is sterk zijn… Zoals ik het lees gaat ze niet reageren, zelf zou ik je tweede account verwijderen en doorgaan met je dagelijkse dingen… het is moeilijk maar als zij echt contact zou willen doet ze dat en anders niet!

Hoop dat je je snel beter gaat voelen! :slight_smile:

1 like

Beste,

Naja, ik hoop ooit nog eens in contact met haar te komen, maar dat is misschien naïef… ik weet niet of ik al in staat ben om het account te verwijderen, misschien dat ik volgende week zover ben, maar nu nog niet.

Dat hoop ik ook :slight_smile:

Met vriendelijke groet,

Rather not.

Hopen mag altijd!!
Ze weet je te vinden dus als ze het echt wilt komt het vanzelf wel :slight_smile:

Dat het iets met je doet kan ik me heel goed voorstellen. Als ik zoveel aandacht zou krijgen van een jongen zou dat ook wat bij mij losmaken.
Wat betreft die andere jongen, het is mogelijk dat ze deze jongen al kende voor haar huidige vriend. Dan heeft ze waarschijnlijk op die manier aan hem kunnen uitleggen dat ze hem op fb wilde laten. Ze heeft denk ik op de een of andere manier kunnen uitleggen dat hij geen bedreiging is.
Ik snap dat je stiekem hoopt ooit een reactie van haar te krijgen, als het meer was dan alleen wat flirten met een hotel gast zal ze dat ook wel doen.
Al denk ik toch wel dat het voor jou het beste is haar te vergeten en verder te gaan, zoveel leuke meiden op de wereld!

1 like

Tja, who knows. Ik denk dat ze niet meer wou dan flirten, maar stiekem hoop ik toch nog in contact te komen. Misschien als ik hier over 4 maanden nog zo over denk dat ik opnieuw contact met haar zoek :slight_smile:

Iedereen bedankt voor hun verhalen/reacties in ieder geval, ik voel het wel minder worden sinds dit topic er is, het heeft mij zeker geholpen, ook al ben ik nog steeds niet blij met de uitkomst van het geheel :slight_smile:

Groetjes,

Kevin.