Hallo,
ik zit te twijfelen wel/niet naar mendoza, cordoba.
Kan iemand mij zeggen of deze plaatsen de moeite waard zijn?
groeten,
Martin
www.wereldrondreis.nl
Hallo,
ik zit te twijfelen wel/niet naar mendoza, cordoba.
Kan iemand mij zeggen of deze plaatsen de moeite waard zijn?
groeten,
Martin
www.wereldrondreis.nl
Kan iemand mij nog info geven over Cordoba?
Ik ga daar nu naar toe.
Is het de moeite van het bezoeken waard?
BVD,
Beste Martin,
Koop eens een reisgids of ga eens op straat met mensen om je heen vragen om tips te krijgen in plaats van hier bij iedere simpele mogelijkheid je vragen te stellen, dan zie je tijdens je reis ook nog eens iets anders dan een internetcafé.
als ik één ding geleerd hebt tijdens mijn rondzwervingen is dat ik nooit meer afga op wat anderen gewééééééldig (of juist niet) vinden. Gewoon onbevangen er zelf naar toe gaan zou ik zeggen.
@ landcruiser,
Je hebt helemaal gelijk. Zo heb ik ook al van veel plaatjes genoten! Ik kom net van het skien in Las Lenas, ook prachtig om in juli te skien. Maar ivm tijd wilde ik even weten of Cordoba nog de moeite was.
Bedankt voor je reactie he!
@ Anacondor,
Uiteraard heb ik de lonely planet, maak je daar maar niet druk over. Ik kan ook lezen en Engels en ik ken dat boek uit mijn hoofd.
Daarin las ik dus ook over Cordoba. Maar vond het niet noemens waardig wat er over in stond. En soms wil ik wel eens van mensen horen (die er al zijn geweest) wat die van een bepaalde plaats vinden. IPV het lezen in de LP. Vragen op een forum is toch vrij, waar is een forum dan voor? En wat kan jou het schelen als ik om de dag even een half uurtje internet, wijsneus!
En wat doe jij zo dagelijks nog meer dan mensen afkraken op dit forum?
U lijkt me een bijzonder man.
@martinbrons:
Vragen staat vrij, maar het zou wel zo sympathiek overkomen als je ook een keer op anderen zou reageren, niet in de laatste plaats op anderen die moeite voor je doen om allerlei tips te geven. Geven en nemen, heet dat.
Dat is weer heel wat anders dan ondergetekende, ‘bijzondere man’, welke immer informatief verstrekkend is aan hen die oprecht zijn of lijken te zijn - overigens ook aan jou, meerdere malen - uitmaken voor wijsneus en iemand die anderen dagelijks op het forum afkraakt. Zo wordt hier niet met elkaar omgegaan.
Bewijs a.u.b. met één van mijn ruim 100 posts dat ik ‘dagelijks’ iemand afkraak op dit forum (goh, dat is inderdaad mijn insteek hier), bij gebreke waarvan ik je verzoek je op je schreden te laten terugkomen en je account opheft c.q. excuses aanbiedt.
@Anacondor
Op dit moment reageer ik inderdaad niet op andere posten, heb wel wat beters te doen tijdens mijn reis. Anders zie ik alleen maar internet cafe´s, hehe.
Maar ook hierover hoef je je niet druk te maken, want als ik in Dec. weer in Ned. ben dan zal ik echt wel mensen voorthelpen op dit forum.
Maar mensen kunnen ook mijn website lezen, daar staat ook veel op. Als ze dan vragen hebben, kunnen ze me altijd nog mailen.
Je antwoord op mijn vraag over Lima, was al niet echt beleeft. Ook het antwoord op deze topic ¨Cordoba¨ is verre van nuttig.
Daarbij kraak je mijn antwoord die ik heb gegeven op de incatrail af.
Dat mag best, maar zal het ook zo kunnen zijn dat jij ergens een slechte ervaring mee hebt en ik een goede?
Ik heb bij peru planet namelijk een prima goed georganiseerde en goedkope incatrail gehad. Sterker nog, daarvoor ben ik ze nog dankbaar ook!
Het lijkt mij verstandig om deze discussie niet verder voort te zetten.
En Excuses, zijn niet nodig, want ik sta nogsteeds 100% achter mijn laatst gestuurde post.
Het gaat je goed!
Groeten uit Paragauy
nou nou nou…Het forum is bedoeld om er wat van op te steken dacht ik en toch niet om een potje te gaan ruziën. Anacondor heeft daar al heel wat aan bijgedragen met zijn/haar ervaringen en eerder een dankjewel verdiend dan stekende opmerkingen gelanceerd te krijgen.
Ik zie er het nut niet van in om te reageren op iemand als je zelf niets informatiefs zegt. En het zal allemaal wel dat Anacondor ooit allemaal nuttige tips heeft gegeven, maar daar koop je nu natuurlijk niets voor.
Maar om even wat tips over Cordoba te geven, want daar zijn we hier voor: Cordoba is een leuk stadje met vele winkeltjes en pleintjes, maar het enige wat je er écht kan doen is drinken, drinken en nog eens drinken. Dat kan dan ook tot 9.00 uur ´s ochtends. Dus als je niet veel tijd hebt, kan je Cordoba best skippen. Als je wel veel tijd hebt, is het zeker de moeite waard.
Ik hoop dat ik je hiermee een eind op weg heb geholpen Martin.
Je lijkt me een bijzonder gezellig man!
@landcruiser: dank voor je sussende woorden… En dat compliment mag ook naar jou toe wel eens gemaakt worden :)!
Gek trouwens, toch, dat zowel Martin als Zwzw als pakkende afsluiter hebben dat iemand een ‘bijzonder man’ en een ‘bijzonder gezellig man’ is? Niet echt gebruikelijk. Martin, toevallig op weg naar Iguazu (zie de enige andere post van Zwzw, net als jij geboren in 1982) vanuit Cordoba? Ik wens je veel succes op je wereldreis, had je met liefde en plezier nog van alles willen vertellen over je bestemmingen; jammer zeg. En volgende keer iets scherper en netter, graag.
tja en geregistreerd lid sinds…30/07/2006!
Wat Cordoba betreft is het een beetje de High Society stad van Argentinie, na BsAs dan, én als je de cordobanen moet geloven. Dus met de opmerking ‘drinkendrinkendrinken’ zul je waarschijnlijk geen vrienden maken daar! Het heeft voor een backpacker niks spectaculairs te bieden misschien, maar terecht zoals je zegt met meer tijd zeker wel de moeite waard. Ik vond het, net als bv Mendoza met zijn gastvrije bewoners een heerlijke plaats om de ‘sfeer op te snuiven’ van het leven in Argentinie