Logement Cordoba

hai, ik vertrek donderdag voor 2 maand naar Argentinie, waar ik 5 weken stage zal doen in Cordoba… ik heb enkel nog een probleem, ik heb nog geen vast onderkomen… ik zoek iets goedkoops, wat ik snel kan vastleggen… de eerste dagen kan ik bij vrienden terecht, maar ik kan daar geen volle 5 weken terecht, wie kent iets??

groetjes sharon

Hoi Sharon,

Waar loop je stage, in Córdoba stad neem ik aan? Of in de provincie, dat maakt nogal wat uit voor de huisvesting. Stuur me anders even een privé-bericht naar info@heart-of-argentina-travel, dan kan ik kijken wat ik voor je kan betekenen.

groeten uit de Sierras de Córdoba,

Jan

Yow Chenque, ik hoor dat jij wel wat verstand hebt ivm logeren in Cordoba. Samen met een maat gaan wij hier van de zomer ook doortrekken en aangezien wij een laag budget hebben zijn wij ookwel geintreseert in de vraag die shashake stelde, dus zou het mogelijk zijn ook hier een antwoord te plaatsen en niet enkel in pm?

MVG
Ellaw

Hola,

Ik lees nu pas je bericht. Voor wat betreft low budget reizen in Córdoba zijn er natuurlijk diverse hostales (hostels) in de stad Córdoba zelf, maar er is bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om een vakantiehuisje (cabaña) te huren hier in de Sierras de Córdoba.
Als je samen gaat is een hostal misschien het meest geschikt omdat je daar de hele wereld aan reizigers ontmoet. Kijk eens op Hoteles en Córdoba Capital: hoteles en Córdoba, cabañas, apart hoteles y otros alojamientos (helemaal onderaan de pagina).

groet,
Jan

PS Een vakantiehuis kan ik overigens voor je regelen, hostels doe ik niet.

Een vakantiehuis zal niet nodig zijn, we blijven maar enkele dagen en et kan zijn dat we enkele dagen vroeger of later aankomen dan gepland, je weet noiit he :stuck_out_tongue:

Bedankt voor de link, zeker handig.

Peace~