Hi,
Morgen verwacht ik in Cordoba aan te komen. Nu heb ik een reisgids, maar niks beter dan de ervaring van andereen.
Wat mag ik niet links laten liggen in Cordoba en omgeving?
Thanks voor de tips.
Annelien
Hi,
Morgen verwacht ik in Cordoba aan te komen. Nu heb ik een reisgids, maar niks beter dan de ervaring van andereen.
Wat mag ik niet links laten liggen in Cordoba en omgeving?
Thanks voor de tips.
Annelien
Jan, word eens wakker! :slapen:
Wakker! :cheer:
Córdoba… ja, er is veel te zien en te doen, hangt natuurlijk af van de hoeveelheid tijd die je hebt.
De stad vind ik vooral leuk omdat het een mix is van historische gebouwen en mooie kerken, werkvolk, studenten, etc. Ga een kop koffie drinken in he café Sorocabana (op de hoek van Buenos Aires & San Jerónimo) en je voelt deze stad bruisen.
De omgeving van Córdoba heeft natuurlijk de estancias (Santa Catalina is erg fraai, beetje lastig te komen), en de sierras. In de sierras kun je prachtige trektochten maken, lopend of te paard, van één of meerdere dagen. Als je dat wilt kan ik je wel verder helpen, moet je me even mailen naar info@heart-of-argentina-travel.com
Voor de rest zijn er prettige kleine stadjes zoals Atla Gracia, Santa Rosa de Calamuchita, La Cumbre, Capilla del Monte, San Marcos Sierras, Mina Clavero/Nono… allemaal leuk om uitstapjes naar toe te maken, of nog beter, een paar dagen te verblijven om de sfeer te proeven. Als je de tijd hebt is het ook leuk een “cabaña” (vakantiehuisje) te huren in zo´n dorpje.
Have fun,
Jan