Ik ga van 6 november tot 22 januari door argentinie (eventueel peru/brazilie) reizen. Zoals velen begin ik mijn reis in Buenos Aires.
Het lijkt me leuk om te horen of er ook mensen zijn die rond die tijd in argentinie reizen/waar ze naar toe gaan. Helemaal als ze rond 6 november in buenos aires zijn.
Gaaf dat je ook naar Argentinië gaat!! Ik vertrek 2 oktober richting Buenos Aires. Ik begin met 3 weken Spaanse les en daarna staat alles open. Zoveel mogelijk van Argenitinië zien en wellicht ook nog naar de omliggende landen! Ik blijf tot 20 december.
Wat zijn jouw plannen verder?
Ook ik ben in BsAs in deze periode, ik vertrek 16 oktober om ook eerst 3 weken spaans te gaan doen, daarna heb ik nog 3 weken om rond te reizen. Het lijkt me leuk om in BsAs in contact te komen…
Kom eens langs in de provincie Córdoba zou ik zeggen. Vreemd genoeg wordt dit gebied vaak overslagen door buitenlanders, maar het biedt grote voordelen. Er is veel natuurschoon, cultuur en gastronomen komen ook volop aan hun trekken. Je kunt er in relatief korte tijd heel veel zien, het is er nog onontdekt en puur.
Ik woon zelf met mijn gezin in de provincie Córdoba en we runnen er een kleinschalig reisbureau: www.heart-of-argentina-travel.com
We zijn nog in de opstartfase, maar hebben al de eerste klanten voor eind oktober en kunnen ook vast en zeker wat voor jou betekenen.
groet en veel plezier in het prachtige Argentinie,
Jan
Cordoba is prachtig, ook met de leuke plaatsen er omheen zoals La Falda, La Cumbre en natuurlijk het toeristische Villa Carlos Paz. Maar het is inderdaad meer een ´off the beaten path´ deel van Argentinie denk ik.